Martijn Standaart integreert Scoupy en Sanoma
- Media
- 12 sep 2019 @ 18:03
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - PersonaliaUitgeversApps
- 12 sep 2019 @ 18:03
- Jeroen Mirck
Martijn Standaart start per oktober als directeur van Scoupy, dat onderdeel is van Sanoma in Nederland. Hij vervangt daarmee Maurits Priem die per 1 oktober afscheid neemt. De verdere integratie van Scoupy en Sanoma ligt niet in Priems ambitie.
Sanoma laat weten Priem te bedanken 'voor zijn bijdrage en wensen hem veel succes bij zijn volgende stap'.
Martijn Standaart (45) heeft de laatste jaren gewerkt als commercieel directeur bij FC Utrecht waar hij verantwoordelijk was voor sales, marketing, data en e-commerce. Daarvoor was hij als Chief Commercial Officer actief bij Shopping Minds (2014-2016) en NRC Media (2010-2014). Voor NRC Media was hij jarenlang actief in diverse functies bij Reed Elsevier.
Commercie en data
Rob Kolkman, CEO van Sanoma Media Netherlands: 'Martijn heeft meer dan twintig jaar ervaring in het commerciële vak. Hij heeft bewezen de combinatie van commercie en data goed te beheersen en heeft daarmee de kennis en ervaring die we zoeken om Scoupy verder uit te bouwen.'
Standaart: 'Ik heb veel zin om aan de slag te gaan met het team van Scoupy en samen te werken met de andere merken van Sanoma. De meeste FMCG-merken werken inmiddels met Scoupy samen. Ik heb de laatste jaren ervaren dat data hét verschil maakt. Ik kijk er naar uit om mijn ervaring op dit vlak ook bij Scoupy in te zetten en daarmee de commerciële samenwerkingen te verrijken.'
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tv-reclames 2023: bestedingen lineaire tv dalen, bestedingen...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- Schermtijd februari vrijwel gelijk gebleven
- Marketeer, omarm de feministische agenda in reclame!
- Brandreview non-alcoholische drankjes: kenniswebinar op 19...
- NMO publiceert Mediatrends 2023
Laatste Nieuws
- NMO publiceert Mediatrends 202319-03-2024
- Tv-reclames 2023: bestedingen... 12-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 12-03-2024
- Schermtijd februari vrijwel gelijk... 08-03-2024
- Quest viert 20-jarig bestaan met... 01-03-2024
- Week Zonder Vlees & Zuivel lanceert... 29-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing