Martijn Standaart integreert Scoupy en Sanoma

Martijn Standaart integreert Scoupy en Sanoma
  • Media
  • 12 sep 2019 @ 18:03
  • 12431 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • PersonaliaUitgeversApps

Martijn Standaart start per oktober als directeur van Scoupy, dat onderdeel is van Sanoma in Nederland. Hij vervangt daarmee Maurits Priem die per 1 oktober afscheid neemt. De verdere integratie van Scoupy en Sanoma ligt niet in Priems ambitie.

Sanoma laat weten Priem te bedanken 'voor zijn bijdrage en wensen hem veel succes bij zijn volgende stap'. 

Martijn Standaart (45) heeft de laatste jaren gewerkt als commercieel directeur bij FC Utrecht waar hij verantwoordelijk was voor sales, marketing, data en e-commerce. Daarvoor was hij als Chief Commercial Officer actief bij Shopping Minds (2014-2016) en NRC Media (2010-2014). Voor NRC Media was hij jarenlang actief in diverse functies bij Reed Elsevier.

Commercie en data

Rob Kolkman, CEO van Sanoma Media Netherlands: 'Martijn heeft meer dan twintig jaar ervaring in het commerciële vak. Hij heeft bewezen de combinatie van commercie en data goed te beheersen en heeft daarmee de kennis en ervaring die we zoeken om Scoupy verder uit te bouwen.'

Standaart: 'Ik heb veel zin om aan de slag te gaan met het team van Scoupy en samen te werken met de andere merken van Sanoma. De meeste FMCG-merken werken inmiddels met Scoupy samen. Ik heb de laatste jaren ervaren dat data hét verschil maakt. Ik kijk er naar uit om mijn ervaring op dit vlak ook bij Scoupy in te zetten en daarmee de commerciële samenwerkingen te verrijken.'

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken