TUI kiest voor UM

TUI kiest voor UM
  • Media
  • 24 okt 2019 @ 09:42
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Mediabureau

TUI Benelux, met onder meer de merken TUI en TUI fly, heeft na een review gekozen voor UM als nieuwe mediabureaupartner in Nederland. In België wordt de bestaande samenwerking voortgezet. UM wordt verantwoordelijk voor de mediastrategie en de implementatie hiervan.

Roosmarijn Quartier, Head of marketing Communications TUI Benelux: ‘We zijn er bij TUI van overtuigd dat we in UM een passende partner hebben gevonden om ons in de toekomst te ondersteunen op vlak van mediastrategie. Hun benadering die uitgaat van data en creatie heeft ons overtuigd dat we samen mooie dingen kunnen doen. TUI is een sterk merk en heeft uiteraard de ambitie om nog verder te groeien. Met UM aan onze zijde geloven we erin dat we die ambitie kunnen waarmaken op een innovatieve en onderbouwde manier. Door voor één partner te kiezen voor zowel België als Nederland, vertrekken we duidelijk van eenzelfde strategie zonder daarbij de lokale eigenheid en opportuniteiten te verliezen.’

Na review kiest TUI voor UM als mediapartner voor Nederland en Belgie

Carolien van ’t Hek, CEO UM: ‘We zijn bijzonder blij met deze win. Met TUI voegen we wederom een mooi merk toe aan onze portfolio. Een marktleider met sterke groei-ambities in een dynamische en uitdagende markt. Dat is het snijvlak waar wij als bureau op excelleren. Daarom past TUI ook zo goed bij UM. TUI is een ambitieuze en snelgroeiende internationale onderneming die niet alleen in veel landen actief is maar ook in een dynamische markt. Met slim gebruik van data en technologie en de creatieve inzet van media en content willen we deze markt gaan challengen.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken