Mindshare wint performance media account Rabobank
- Media
- 6 mrt 2023 @ 15:09
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - ZakelijkMediabureau
- 6 mrt 2023 @ 15:09
- Peter van Woensel Kooy
Mindshare heeft het performance marketing-/media-account in huis gehaald en wint hiermee na een kort, intensief, maar vooral energiek pitchtraject de Rabobank Groep als klant.
De samenwerking omvat de digitale mediastrategie, -planning en bredere strategische en innovatie (data)vraagstukken binnen de domeinen van 'paid' en 'owned' media. 'Het pitch team was van mening dat Mindshare goed gepositioneerd is om de digitale strategie naar het volgende niveau te brengen', aldus de Rabobank.
Atva van Zanten, CEO Mindshare Nederland, voegt toe: 'Het was voor ons al snel duidelijk dat de match met Rabobank fantastisch is; zowel inhoudelijk, qua mensen, maar ook wat betreft onze maatschappelijke ambities. We zijn echt heel trots om dit mooie Nederlandse merk toe te voegen aan ons klantportfolio en we kunnen niet wachten om voor Rabobank aan de slag te gaan.'
Mindshare is het meest bekroonde bureau van Nederland. Het afgelopen jaar veranderde het de positionering en heeft het nog meer focus op 'Good Growth’, ofwel duurzame en lange termijn groei voor klanten. Meer aandacht voor eigen kanalen, retentiemarketing en customer-lifetime-value staan hierbij centraal. Daarnaast richt het bureau zich op inclusievere en duurzamere advertentiemogelijkheden om zo leidend te zijn in het vak van morgen.
(PvWK, foto: Bart Ros / Unsplash)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Ad Alliance breidt Total Video-innovaties verder uit met HBO...
- Nieuw retailmedia-format brengt merken dichter bij consument
- RTL AdAlliance benadrukt kracht van vertrouwde media
- Aanzienlijke stijging in positieve houding met de kracht van...
- NRC Vandaag voor derde jaar op rij beste 'Dagelijkse podcast'
- Short-form kan de basis vormen voor jouw nieuwe IP - zo werkt...
Laatste Nieuws
- Short-form kan de basis vormen voor... 12-11-2025
- Aanzienlijke stijging in positieve... 10-11-2025
- RTL AdAlliance benadrukt kracht van... 07-11-2025
- NRC Vandaag voor derde jaar op rij... 06-11-2025
- Ad Alliance breidt Total... 03-11-2025
- Nieuw retailmedia-format brengt... 31-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

