Anderhalvemetertool van Ocean en Westfield Mall of the Netherlands
- Media
- 19 mei 2020 @ 14:49
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Outdoor
- 19 mei 2020 @ 14:49
- Nanny Kuilboer
Ocean Outdoor Nederland ontwikkelde afgelopen weken de eerste digitale Stay Safe AR-tool. Launching partner Westfield Mall of the Netherlands neemt als eerste de tool in gebruik.
Deze innovatieve applicatie detecteert voorbijgangers in het winkelcentrum en wijst ze erop, via het digitale scherm, wanneer zij te weinig afstand van elkaar houden.
Rode cirkel
De tool detecteert het publiek dat langs het scherm loopt en toont met een grijze cirkel aan wat anderhalve meter is. Als men minder dan anderhalve meter afstand van elkaar houdt, kleurt de cirkel rood. Johan van Doorn, Shopping Centre Manager van Mall of the Netherlands: ‘In deze uitdagende tijden is het onze prioriteit om de gezondheid van onze bezoekers, retailers en medewerkers te beschermen. We werken met al onze ondernemers en partners samen om een zo veilig mogelijke omgeving te realiseren en vragen ook bezoekers rekening met elkaar te houden. Het is geweldig dat wij samen met Ocean Outdoor deze innovatieve tool in Mall of the Netherlands kunnen lanceren om onze bezoekers daarbij te helpen.’
Customized
De tool is inzetbaar voor elk ander interactief digitaal scherm van Ocean Outdoor in Nederland. De applicatie is op het eigen platform van Ocean Outdoor ontwikkeld en kan dus gecustomised kan worden aan iedere omgeving.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Cosmopolitan wint goud tijdens Mercurs 2025 - Oeuvreprijs Derk...
- [column] Welkom in het midfunnel tijdperk
- Short-form kan de basis vormen voor jouw nieuwe IP - zo werkt...
- [column] Quiet culture Waarom Gen Z voor rust en regie gaat
- Talpa Media verbindt versnipperd medialandschap
- Retailmedia verschuift van search naar full-funnel advertising
Laatste Nieuws
- Cosmopolitan wint goud tijdens... 20-11-2025
- Retailmedia verschuift van search... 20-11-2025
- Makers Oogappels benoemd tot Vriend... 19-11-2025
- Talpa Media verbindt versnipperd... 18-11-2025
- Short-form kan de basis vormen voor... 12-11-2025
- Aanzienlijke stijging in positieve... 10-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

