Anderhalvemetertool van Ocean en Westfield Mall of the Netherlands
- Media
- 19 mei 2020 @ 14:49
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Outdoor
- 19 mei 2020 @ 14:49
- Nanny Kuilboer
Ocean Outdoor Nederland ontwikkelde afgelopen weken de eerste digitale Stay Safe AR-tool. Launching partner Westfield Mall of the Netherlands neemt als eerste de tool in gebruik.
Deze innovatieve applicatie detecteert voorbijgangers in het winkelcentrum en wijst ze erop, via het digitale scherm, wanneer zij te weinig afstand van elkaar houden.
Rode cirkel
De tool detecteert het publiek dat langs het scherm loopt en toont met een grijze cirkel aan wat anderhalve meter is. Als men minder dan anderhalve meter afstand van elkaar houdt, kleurt de cirkel rood. Johan van Doorn, Shopping Centre Manager van Mall of the Netherlands: ‘In deze uitdagende tijden is het onze prioriteit om de gezondheid van onze bezoekers, retailers en medewerkers te beschermen. We werken met al onze ondernemers en partners samen om een zo veilig mogelijke omgeving te realiseren en vragen ook bezoekers rekening met elkaar te houden. Het is geweldig dat wij samen met Ocean Outdoor deze innovatieve tool in Mall of the Netherlands kunnen lanceren om onze bezoekers daarbij te helpen.’
Customized
De tool is inzetbaar voor elk ander interactief digitaal scherm van Ocean Outdoor in Nederland. De applicatie is op het eigen platform van Ocean Outdoor ontwikkeld en kan dus gecustomised kan worden aan iedere omgeving.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- ACM akkoord met overname RTL Nederland door DPG Media
- Viaplay sluit zich aan bij Screenforce
- Nieuwe Unicef-campagne met Rihanna en De Smurfen zet...
- Mediahuis geeft abonnees van 9 regionale dagbladen toegang tot...
- BBC Studios leidt wereldwijd op YouTube en TikTok
- ‘Je moet de groenten van HAK hebben’ blijft ijzersterk
Laatste Nieuws
- Cupra en Audio Obscura onthullen... 08-07-2025
- Mediahuis geeft abonnees van 9... 04-07-2025
- BBC Studios leidt wereldwijd op... 04-07-2025
- ‘Je moet de groenten van HAK hebben’... 27-06-2025
- Nieuwe Unicef-campagne met Rihanna... 27-06-2025
- ACM akkoord met overname RTL... 27-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers