Noshirt kiest voor UM

Noshirt kiest voor UM
  • Media
  • 3 mei 2021 @ 11:44
  • 9259 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Nieuwe klant

UM heeft na een korte bureauoriëntatie het media-account van Noshirt gewonnen. De samenwerking omvat de mediastrategie, -planning en -inkoop in Nederland.

Noshirt maakt ondermode voor mannen. Binnenkort introduceert Noshirt ook een lijn met ondershirts voor vrouwen.

Jan Willem Onderwater, Oprichter van Noshirt: ‘UM is de partner die ons gaat helpen om onze korte termijn performance verder te vergroten en onze lange termijn merkambities invulling te geven. Welke strategie en middelen kunnen we kiezen? Hoe kunnen we gaan samenwerken met marketplaces? En hoe kunnen we nog meer effect uit onze budgetten halen? UM helpt ons daar, met data gedreven inzichten, de juiste antwoorden op te vinden. En zeker zo belangrijk: vanaf de eerste kennismaking was er een goede klik met het team. De mentaliteit en visie van UM sluiten goed bij ons aan. Samen gaan we verder komen, daar heb ik alle vertrouwen in.’

Carolien van ‘t Hek, CEO UM Nederland over de nieuwe samenwerking: ‘Noshirt waardeert onze mentaliteit, onze kennis en geïntegreerde propositie. Dit gaat over duurzame groei voor het merk in combinatie met een persoonlijke klik. Wij kijken ernaar uit om samen met het team van Noshirt een futureproof aanpak te ontwikkelen, gericht op mannen én op vrouwen.’

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken