Noshirt kiest voor UM
- Media
- 3 mei 2021 @ 11:44
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Nieuwe klant
- 3 mei 2021 @ 11:44
- Sjaak Hoogkamer
UM heeft na een korte bureauoriëntatie het media-account van Noshirt gewonnen. De samenwerking omvat de mediastrategie, -planning en -inkoop in Nederland.
Noshirt maakt ondermode voor mannen. Binnenkort introduceert Noshirt ook een lijn met ondershirts voor vrouwen.
Jan Willem Onderwater, Oprichter van Noshirt: ‘UM is de partner die ons gaat helpen om onze korte termijn performance verder te vergroten en onze lange termijn merkambities invulling te geven. Welke strategie en middelen kunnen we kiezen? Hoe kunnen we gaan samenwerken met marketplaces? En hoe kunnen we nog meer effect uit onze budgetten halen? UM helpt ons daar, met data gedreven inzichten, de juiste antwoorden op te vinden. En zeker zo belangrijk: vanaf de eerste kennismaking was er een goede klik met het team. De mentaliteit en visie van UM sluiten goed bij ons aan. Samen gaan we verder komen, daar heb ik alle vertrouwen in.’
Carolien van ‘t Hek, CEO UM Nederland over de nieuwe samenwerking: ‘Noshirt waardeert onze mentaliteit, onze kennis en geïntegreerde propositie. Dit gaat over duurzame groei voor het merk in combinatie met een persoonlijke klik. Wij kijken ernaar uit om samen met het team van Noshirt een futureproof aanpak te ontwikkelen, gericht op mannen én op vrouwen.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- Onderzoek: Papieren folder blijft massaal gelezen in Nederland
- TV-reclamemarkt daalt met 8,1%
- [column] GenZ en de power van Cutenessmarketing
Laatste Nieuws
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe... 15-09-2025
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
- Onderzoek: Papieren folder blijft... 04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes