Abovo scoort klanten waaronder AZ
- Media
- 4 jun 2021 @ 10:04
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Nieuwe klant
- 4 jun 2021 @ 10:04
- Sjaak Hoogkamer
Abovo Maxlead gaat aan de slag voor museum Hermitage Amsterdam, voetbalclub AZ, het recent gelanceerde snackmerk Mitsuba en de tentoonstelling Vincent meets Rembrandt.
Abovo Maxlead zal naar eigen zeggen met verschillende on- en offline oplossingen deze merken ondersteunen. Bij Mitsuba is de doelstelling het vergroten van de naamsbekendheid en zichtbaarheid, deze nieuwe snack wordt door TV billboarding breder bekendgemaakt bij de doelgroep. Bij Vincent meets Rembrandt is de doelstelling vooral gericht op conversie, het binnenhalen van klanten. In dit geval hulp bij de verkoop van tickets voor de tentoonstelling.
Gerald Smith, Head of Marketing & Media voetbalclub AZ:’“Wat ons vooral aansprak, is de manier waarop Abovo Maxlead zich gelijk in onze digitale materie heeft verdiept. Wij willen na het coronajaar weer fans verwelkomen in ons vernieuwde stadion. Dus de periode van seizoenkaartverkoop is heel belangrijk. Het team van Abovo Maxlead kwam met een goed onderbouwde aanpak. Wij zijn met veel ambitieuze plannen bezig, maar het is prettig dat wij nu gelijk vliegend van start kunnen”.
Hoe verschillend iedereen ook is, we delen wel dezelfde visie en passie op het gebied van data, creatie en media
Willem-Albert Bol, CEO Abovo Maxlead: ‘Ik kijk uit naar de resultaten van al deze campagnes, die komende tijd van start gaan. Dat we voor vier compleet verschillende merken aan de slag mogen, is natuurlijk fantastisch. Stuk voor stuk zijn het ijzersterke merken, maar ieder met zijn eigen dynamiek. Ik denk dat zij voor ons kiezen vanwege onze eigenzinnigheid. Dat wij echt met hen meedenken en samen ondernemen. De eerste resultaten die we zien binnenkomen bevestigen de goede match tussen ons en alle bedrijven. Hoe verschillend iedereen ook is, we delen wel dezelfde visie en passie op het gebied van data, creatie en media.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing