Pathé kiest voor UM X Reprise
- Media
- 4 jun 2021 @ 08:15
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Nieuwe klant
- 4 jun 2021 @ 08:15
- Sjaak Hoogkamer
UM en Reprise hebben samen het volledige media-account van Pathé gewonnen. De samenwerking omvat de communicatie en mediastrategie, -planning en -distributie voor alle paid kanalen in Nederland.
De afgelopen twee jaar adviseerde UM Pathé al op het gebied van traditionele mediastrategie en inkoop.
Doron Kurz, director Commerce Pathé: ‘We hebben een uitdagend jaar achter de rug, maar we kijken met vertrouwen uit naar de toekomst en we behouden grote ambities voor Pathé als merk. Het medialandschap wordt met de opkomst van digital steeds complexer. Dat vraagt om een sterke partner die ons kan adviseren op zowel offline als onlinekanalen. De volledig geïntegreerde aanpak van UM X Reprise heeft ons ervan overtuigd om voor hen te kiezen.’
Yvonne Prins, Managing Partner UM Nederland over de nieuwe samenwerking: ‘Pathé waardeert onze mentaliteit, focus op lange termijn en geïntegreerde propositie. Wij kijken ernaar uit om in deze dynamische tijd samen met het team van Pathé een futureproof aanpak te ontwikkelen, waarin herstel, maar vooral groei, ambitie en vertrouwen centraal staan.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing