Pathé kiest voor UM X Reprise

Pathé kiest voor UM X Reprise
  • Media
  • 4 jun 2021 @ 08:15
  • 8275 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Nieuwe klant

UM en Reprise hebben samen het volledige media-account van Pathé gewonnen. De samenwerking omvat de communicatie en mediastrategie, -planning en -distributie voor alle paid kanalen in Nederland.

De afgelopen twee jaar adviseerde UM Pathé al op het gebied van traditionele mediastrategie en inkoop.

Doron Kurz, director Commerce Pathé: ‘We hebben een uitdagend jaar achter de rug, maar we kijken met vertrouwen uit naar de toekomst en we behouden grote ambities voor Pathé als merk.  Het medialandschap wordt met de opkomst van digital steeds complexer. Dat vraagt om een sterke partner die ons kan adviseren op zowel offline als onlinekanalen. De volledig geïntegreerde aanpak van UM X Reprise heeft ons ervan overtuigd om voor hen te kiezen.’

Yvonne Prins, Managing Partner UM Nederland over de nieuwe samenwerking: ‘Pathé waardeert onze mentaliteit, focus op lange termijn en geïntegreerde propositie. Wij kijken ernaar uit om in deze dynamische tijd samen met het team van Pathé een futureproof aanpak te ontwikkelen, waarin herstel, maar vooral groei, ambitie en vertrouwen centraal staan.’

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken