Zuiver Group wint mediapitch Zaanse Mayonaise
- Media
- 27 nov 2023 @ 11:45
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingNieuwe klant
- 27 nov 2023 @ 11:45
- Peter van Woensel Kooy
Van Wijngaarden, maker van Zaanse Mayonaise, heeft na een bureaupitch gekozen om de media-activiteiten van Zaanse Mayonaise bij Zuiver Group onder te brengen. Het merk wil een volgende stap maken op het gebied van branding en media.
De samenwerking omvat de communicatie- en mediastrategie, planning en inkoop voor ATL-campagnes in Nederland, welke in 2024 van start zullen gaan.
Boris Hendriksen, Sales & Marketing Directeur bij Van Wijngaarden: 'De keuze voor een merkcampagne is het resultaat van enerzijds een langgekoesterde wens en anderzijds onze groeiambitie en visie op de gehele categorie. Wij zijn nog een écht familiebedrijf; met Michel van Wijngaarden staat inmiddels de 4e generatie aan het roer. In het afgelopen jaar hebben we duidelijke keuzes en stappen voorwaarts gemaakt in de groei en ontwikkeling van het bedrijf. De merkcampagne is hier een mooi resultaat van. Zowel richting onze partners in het retail- als out of home kanaal onderstrepen we met het Zuiver Group partnership en media-investeringen het vertrouwen in gezonde groei van de mayonaise categorie.'
Wendy Huismans, Marketing en Communicatie manager bij Van Wijngaarden: 'Omdat wij werken met een klein, flexibel en enthousiast team, zochten wij een mediapartner die écht bij ons past. Maar ook een partner die de specialistische kennis en ervaring in huis heeft die wij niet hebben en ons op die manier kan aanvullen. In Zuiver Group hebben wij deze partner gevonden. De klik tussen het Rotterdamse en Zaanse was er direct; hands-on en recht-door-zee.'
Simon de Best, partner van Zuiver Group: 'Van Wijngaarden kent als familiebedrijf uit de welbekende Zaanstreek, een rijke geschiedenis met de tube mayonaise en rode dop als blikvanger. De ambitie, het ondernemerschap en de professionele kijk op marketing en communicatie van Zaanse Mayonaise maakt dat wij uitzien naar deze samenwerking om het merk nog bekender te maken in Nederland.'
(PvWK, foto mayo: Sara Cervera / Unsplash)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Simon de Best
- food
- ATL
- team
- Zaanse Mayonaise
- Zuiver Group
- marketing
- mayo
- Wendy Huismans
- mediapitch
- Boris Hendriksen
- next step
- Zaanstreek
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Jong talent en Nederlandstalig valt op in Spotify Wrapped 2025
- Netflix slokt Warner Bros en HBO Max op in megadeal
- Paramount mengt zich in strijd om Warner Bros Discovery
- Podimo bereikt 300K betalende leden in Nederland
- [column] Als je kerstcommercial wordt teruggetrokken omdat je...
- Aandacht voor advertenties blijkt sterk platformafhankelijk
Laatste Nieuws
- Aandacht voor advertenties blijkt... 16-12-2025
- Paramount mengt zich in strijd om... 10-12-2025
- Podimo bereikt 300K betalende leden... 10-12-2025
- Netflix slokt Warner Bros en HBO Max... 05-12-2025
- Jong talent en Nederlandstalig valt... 05-12-2025
- Rapper Krulle lanceert... 03-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

