Knaken.nl kiest voor Zuiver Media
- Media
- 10 jun 2021 @ 10:15
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Nieuwe klant
- 10 jun 2021 @ 10:15
- Sjaak Hoogkamer
Knaken.nl heeft de mediastrategie en -inkoop vanaf 1 juni 2021 ondergebracht bij het Rotterdamse mediabureau Zuiver Media. Knaken.nl zocht naar een partner om een volgende stap te maken op het gebied van mediastrategie en -inkoop.
Na een intensieve bureauoriëntatie heeft Knaken.nl, een handelsplatform waarop cryptocurrencies zoals bitcoin (BTC) en ethereum (ETH) verhandeld kunnen worden, Zuiver Media gekozen om de media-activiteiten bij onder te brengen.
De samenwerking omvat de communicatie- en mediastrategie, -planning en -inkoop voor alle kanalen in Nederland.
Ronald Jonkers van Knaken.nl: 'Wij zijn op een moment beland om onze organisatie verder te professionaliseren. We zoeken partners die ons hierbij verder kunnen helpen, maar die ook ons ondernemerschap begrijpen en bereid zijn een stapje extra voor ons te zetten. Wij vonden in Zuiver Media een partner die deze punten op de juiste manier invult.'
Simon de Best, partner en media director van Zuiver Media: 'De ambitie, het ondernemerschap en hun originele kijk op marketing en communicatie was duidelijk voelbaar, er was snel een klik.'
De samenwerking zal vanaf morgen van start gaan met een landelijke tv-campagne rondom De Oranjezomer EK met internationaal fotomodel Mark van der Loo (zie foto boven) als gezicht van de campagne.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- Onderzoek: Papieren folder blijft massaal gelezen in Nederland
- [column] GenZ en de power van Cutenessmarketing
- TV-reclamemarkt daalt met 8,1%
Laatste Nieuws
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe... 15-09-2025
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
- Onderzoek: Papieren folder blijft... 04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes