Knaken.nl kiest voor Zuiver Media
- Media
- 10 jun 2021 @ 10:15
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Nieuwe klant
- 10 jun 2021 @ 10:15
- Sjaak Hoogkamer
Knaken.nl heeft de mediastrategie en -inkoop vanaf 1 juni 2021 ondergebracht bij het Rotterdamse mediabureau Zuiver Media. Knaken.nl zocht naar een partner om een volgende stap te maken op het gebied van mediastrategie en -inkoop.
Na een intensieve bureauoriëntatie heeft Knaken.nl, een handelsplatform waarop cryptocurrencies zoals bitcoin (BTC) en ethereum (ETH) verhandeld kunnen worden, Zuiver Media gekozen om de media-activiteiten bij onder te brengen.
De samenwerking omvat de communicatie- en mediastrategie, -planning en -inkoop voor alle kanalen in Nederland.
Ronald Jonkers van Knaken.nl: 'Wij zijn op een moment beland om onze organisatie verder te professionaliseren. We zoeken partners die ons hierbij verder kunnen helpen, maar die ook ons ondernemerschap begrijpen en bereid zijn een stapje extra voor ons te zetten. Wij vonden in Zuiver Media een partner die deze punten op de juiste manier invult.'
Simon de Best, partner en media director van Zuiver Media: 'De ambitie, het ondernemerschap en hun originele kijk op marketing en communicatie was duidelijk voelbaar, er was snel een klik.'
De samenwerking zal vanaf morgen van start gaan met een landelijke tv-campagne rondom De Oranjezomer EK met internationaal fotomodel Mark van der Loo (zie foto boven) als gezicht van de campagne.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tv-reclames 2023: bestedingen lineaire tv dalen, bestedingen...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- Schermtijd februari vrijwel gelijk gebleven
- Marketeer, omarm de feministische agenda in reclame!
- Brandreview non-alcoholische drankjes: kenniswebinar op 19...
- NMO publiceert Mediatrends 2023
Laatste Nieuws
- NMO publiceert Mediatrends 202319-03-2024
- Tv-reclames 2023: bestedingen... 12-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 12-03-2024
- Schermtijd februari vrijwel gelijk... 08-03-2024
- Quest viert 20-jarig bestaan met... 01-03-2024
- Week Zonder Vlees & Zuivel lanceert... 29-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing