Knaken.nl kiest voor Zuiver Media

Knaken.nl kiest voor Zuiver Media
  • Media
  • 10 jun 2021 @ 10:15
  • 13564 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Nieuwe klant

Knaken.nl heeft de mediastrategie en -inkoop vanaf 1 juni 2021 ondergebracht bij het Rotterdamse mediabureau Zuiver Media. Knaken.nl zocht naar een partner om een volgende stap te maken op het gebied van mediastrategie en -inkoop.

Na een intensieve bureauoriëntatie heeft Knaken.nl, een handelsplatform waarop cryptocurrencies zoals bitcoin (BTC) en ethereum (ETH) verhandeld kunnen worden, Zuiver Media gekozen om de media-activiteiten bij onder te brengen.

De samenwerking omvat de communicatie- en mediastrategie, -planning en -inkoop voor alle kanalen in Nederland.

Ronald Jonkers van Knaken.nl: 'Wij zijn op een moment beland om onze organisatie verder te professionaliseren. We zoeken partners die ons hierbij verder kunnen helpen, maar die ook ons ondernemerschap begrijpen en bereid zijn een stapje extra voor ons te zetten. Wij vonden in Zuiver Media een partner die deze punten op de juiste manier invult.' 

Simon de Best, partner en media director van Zuiver Media: 'De ambitie, het ondernemerschap en hun originele kijk op marketing en communicatie was duidelijk voelbaar, er was snel een klik.'

De samenwerking zal vanaf morgen van start gaan met een landelijke tv-campagne rondom De Oranjezomer EK met internationaal fotomodel Mark van der Loo (zie foto boven) als gezicht van de campagne.

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken