Abovo Maxlead scoort vijf nieuwe klanten

Abovo Maxlead scoort vijf nieuwe klanten
  • Media
  • 14 jul 2021 @ 08:46
  • 15567 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Nieuwe klant

Mediabureau Abovo Maxlead heeft vijf nieuwe klanten binnengehaald: modemerk Oger, De Koffiejongens, Cadeau Concepten (met onder meer cadeaubon.nl) en twee media aanbestedingen van Overijssel en Gelderland.

Ieder van deze merken is volgens Abovo ‘eigenzinnig in hun aanpak, wat hen verbindt is ambitie en groei.’

Abovo Maxlead zal hun adviseur worden en helpen met verschillende on- en offline oplossingen. Bij De Koffiejongens ligt de focus op het versterken van hun naams- en productbekendheid. Cadeaubon.nl, het online startpunt voor cadeaukaarten van de consument, wil hun positie in de markt verder uitbouwen. Overijssel en Gelderland zoekt hulp met het informeren en betrekken van de inwoners van deze twee provincies.

Björn Hillerström, CCO Oger: ‘Onze wens is om de winkelbeleving ook in een online wereld te kunnen vertalen. Of je nou fysiek of online bij ons winkelt, het bijzondere van Oger en onze producten wil je ook digitaal op een persoonlijke wijze ervaren.’

Willem-Albert Bol, CEO Abovo Maxlead : ‘We zijn erg trots dat al deze vijf organisaties hun vertrouwen uitspreken en wij hen kunnen gaan helpen hun doelen te realiseren. Wederom zijn het hele diverse bedrijven met ieder hun eigen uitdagingen. Juist die verschillen maken het voor onze collega’s zo leuk om voor deze klanten te werken. Alle merken willen winnen en wij begeleiden ze daar heel graag bij.’

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken