Jury Mercurs 2022 bekend
- Media
- 26 jul 2022 @ 14:24
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 26 jul 2022 @ 14:24
- Sjaak Hoogkamer
Dit jaar stellen zeven juryleden de nominaties en winnaars vast in drie Mercurs-categorieën: Reportage van het Jaar, Artdirection van het Jaar en Magazinemerk van het Jaar.
De juryleden zijn (zie foto boven v.l.n.r. bovenste rij): Voorzitter Arno Kantelberg (hoofredacteur ModMod, lifestyledeskundige RTL Boulevard, columnist De Volkskrant, auteur boeken); Nick Kivits (journalist, auteur, trainer); Christel Teeuwen – Van der Pol (algemeen directeur Coöperatie Primera); Steven Flipse (media ondernemer, investeerder); (v.l.n.r onderste rij): Swan Lian Kwee (zelfstandig artdirector en designer); Folkert Langeveld (lead consultant MediaCom) en Esther Goedegebuure (content ambassadeur, columnist, auteur).
Secretaris van de jury is Harriët Schrier (directeur Magazine Media Associatie), die de juryprocedure bewaakt.
De inschrijftermijn voor de Mercurs 2022 sluit donderdag 15 september. Inzenden kan via mercurs.nl. Op donderdag 13 oktober worden de nominaties bekendgemaakt. Vrijdagmiddag 4 november is de feestelijke uitreiking van de Mercurs, tijdens de Mag Inspiration Day in B.Amsterdam.
Tijdens de derde editie van dit event voor magazinemakers, georganiseerd door de Magazine Media Associatie (MMA) en de Nederlandse Vereniging van Journalisten (NVJ), vormen de genomineerde Mercur-cases en een expositie onderdeel van het dagprogramma.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als Nederlands modeblad
- Onderzoek PepsiCo bevestigt merkimpact via Fast-kanalen Talpa
- Vandaag Inside en Krabbé winnen Televizier-Ring
- Mediabedrijven vrezen forse klap door Google's nieuwe AI modus
- Charelle Akihary over de digitale omslag van de NPO
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten
Laatste Nieuws
- Vandaag Inside en Krabbé winnen... 17-10-2025
- Charelle Akihary over de digitale... 16-10-2025
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten14-10-2025
- Mediabedrijven vrezen forse klap... 13-10-2025
- Onderzoek PepsiCo bevestigt... 10-10-2025
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als... 10-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes

