Jury Mercurs 2022 bekend

  • Media
  • 26 jul 2022 @ 14:24
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Dit jaar stellen zeven juryleden de nominaties en winnaars vast in drie Mercurs-categorieën: Reportage van het Jaar, Artdirection van het Jaar en Magazinemerk van het Jaar.

De juryleden zijn (zie foto boven v.l.n.r. bovenste rij): Voorzitter Arno Kantelberg (hoofredacteur ModMod, lifestyledeskundige RTL Boulevard, columnist De Volkskrant, auteur boeken); Nick Kivits (journalist, auteur, trainer); Christel Teeuwen – Van der Pol (algemeen directeur Coöperatie Primera); Steven Flipse (media ondernemer, investeerder); (v.l.n.r onderste rij): Swan Lian Kwee (zelfstandig artdirector en designer); Folkert Langeveld (lead consultant MediaCom) en Esther Goedegebuure (content ambassadeur, columnist, auteur).

Secretaris van de jury is Harriët Schrier (directeur Magazine Media Associatie), die de juryprocedure bewaakt.

De inschrijftermijn voor de Mercurs 2022 sluit donderdag 15 september. Inzenden kan via mercurs.nl. Op donderdag 13 oktober worden de nominaties bekendgemaakt. Vrijdagmiddag 4 november is de feestelijke uitreiking van de Mercurs, tijdens de Mag Inspiration Day in B.Amsterdam.

Tijdens de derde editie van dit event voor magazinemakers, georganiseerd door de Magazine Media Associatie (MMA) en de Nederlandse Vereniging van Journalisten (NVJ), vormen de genomineerde Mercur-cases en een expositie onderdeel van het dagprogramma.

 

 

 

 

 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken