Jury Mercurs 2022 bekend
- Media
- 26 jul 2022 @ 14:24
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 26 jul 2022 @ 14:24
- Sjaak Hoogkamer
Dit jaar stellen zeven juryleden de nominaties en winnaars vast in drie Mercurs-categorieën: Reportage van het Jaar, Artdirection van het Jaar en Magazinemerk van het Jaar.
De juryleden zijn (zie foto boven v.l.n.r. bovenste rij): Voorzitter Arno Kantelberg (hoofredacteur ModMod, lifestyledeskundige RTL Boulevard, columnist De Volkskrant, auteur boeken); Nick Kivits (journalist, auteur, trainer); Christel Teeuwen – Van der Pol (algemeen directeur Coöperatie Primera); Steven Flipse (media ondernemer, investeerder); (v.l.n.r onderste rij): Swan Lian Kwee (zelfstandig artdirector en designer); Folkert Langeveld (lead consultant MediaCom) en Esther Goedegebuure (content ambassadeur, columnist, auteur).
Secretaris van de jury is Harriët Schrier (directeur Magazine Media Associatie), die de juryprocedure bewaakt.
De inschrijftermijn voor de Mercurs 2022 sluit donderdag 15 september. Inzenden kan via mercurs.nl. Op donderdag 13 oktober worden de nominaties bekendgemaakt. Vrijdagmiddag 4 november is de feestelijke uitreiking van de Mercurs, tijdens de Mag Inspiration Day in B.Amsterdam.
Tijdens de derde editie van dit event voor magazinemakers, georganiseerd door de Magazine Media Associatie (MMA) en de Nederlandse Vereniging van Journalisten (NVJ), vormen de genomineerde Mercur-cases en een expositie onderdeel van het dagprogramma.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- ACM akkoord met overname RTL Nederland door DPG Media
- Mediahuis geeft abonnees van 9 regionale dagbladen toegang tot...
- Viaplay sluit zich aan bij Screenforce
- Nieuwe Unicef-campagne met Rihanna en De Smurfen zet...
- BBC Studios leidt wereldwijd op YouTube en TikTok
- ‘Je moet de groenten van HAK hebben’ blijft ijzersterk
Laatste Nieuws
- Cupra en Audio Obscura onthullen... 08-07-2025
- Mediahuis geeft abonnees van 9... 04-07-2025
- BBC Studios leidt wereldwijd op... 04-07-2025
- ‘Je moet de groenten van HAK hebben’... 27-06-2025
- Nieuwe Unicef-campagne met Rihanna... 27-06-2025
- ACM akkoord met overname RTL... 27-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers