Juryvoorzitter Arno Kantelberg Mercur: Ook kleine titels maken kans
- Media
- 12 aug 2022 @ 09:11
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 12 aug 2022 @ 09:11
- Sjaak Hoogkamer
Op 4 november a.s. worden de Mercurs uitgereikt, tijdens de Mag Inspiration Day. Het beste, creatiefste en meest innovatieve magazinemerk ontvangt de Mercur Magazinemerk van het Jaar.
Mercurs juryvoorzitter Arno Kantelberg roept grote én kleine titels op in te zenden.
Kantelberg: ‘Iedereen moet nu even opletten, want ik wil het misverstand uit de wereld helpen dat de verkiezing van Mercur Magazinemerk van het Jaar alleen is bedoeld voor grote merken als Libelle of LINDA. Dat is zeker niet zo, ook kleinere titels komen hiervoor in aanmerking. Als ze maar voldoen aan de criteria.’
Een merk kan volgens Kantelberg general of special interest zijn, dat is om het even. Als er maar sprake is van een onderscheidende prestatie op zowel redactioneel als commercieel terrein. ‘Waar wij als jury op gaan letten, is uiteraard op de kwaliteit van de uitvoering, dat spreekt voor zich. Maar er zijn bonuspunten te verdienen voor merken die innovatieve en creatieve bravoure laten zien. Het magazinemerk dat het meest inspireert, gaat er met de hoofdprijs vandoor,’ aldus de voorzitter.
Een inzending voor de Mercur Magazinemerk, Mercur Artdirection of Mercur Reportage van het Jaar, is meer dan welkom. 15 september is de deadline en er geldt een maximum van een inzending per titel.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als Nederlands modeblad
- Onderzoek PepsiCo bevestigt merkimpact via Fast-kanalen Talpa
- Ad Alliance en RTL testen nieuwe Split Screen-reclamevorm
- Mediabedrijven vrezen forse klap door Google's nieuwe AI modus
- Vandaag Inside en Krabbé winnen Televizier-Ring
- Charelle Akihary over de digitale omslag van de NPO
Laatste Nieuws
- Vandaag Inside en Krabbé winnen... 17-10-2025
- Charelle Akihary over de digitale... 16-10-2025
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten14-10-2025
- Mediabedrijven vrezen forse klap... 13-10-2025
- Onderzoek PepsiCo bevestigt... 10-10-2025
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als... 10-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes