Juryvoorzitter Arno Kantelberg Mercur: Ook kleine titels maken kans
- Media
- 12 aug 2022 @ 09:11
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 12 aug 2022 @ 09:11
- Sjaak Hoogkamer
Op 4 november a.s. worden de Mercurs uitgereikt, tijdens de Mag Inspiration Day. Het beste, creatiefste en meest innovatieve magazinemerk ontvangt de Mercur Magazinemerk van het Jaar.
Mercurs juryvoorzitter Arno Kantelberg roept grote én kleine titels op in te zenden.
Kantelberg: ‘Iedereen moet nu even opletten, want ik wil het misverstand uit de wereld helpen dat de verkiezing van Mercur Magazinemerk van het Jaar alleen is bedoeld voor grote merken als Libelle of LINDA. Dat is zeker niet zo, ook kleinere titels komen hiervoor in aanmerking. Als ze maar voldoen aan de criteria.’
Een merk kan volgens Kantelberg general of special interest zijn, dat is om het even. Als er maar sprake is van een onderscheidende prestatie op zowel redactioneel als commercieel terrein. ‘Waar wij als jury op gaan letten, is uiteraard op de kwaliteit van de uitvoering, dat spreekt voor zich. Maar er zijn bonuspunten te verdienen voor merken die innovatieve en creatieve bravoure laten zien. Het magazinemerk dat het meest inspireert, gaat er met de hoofdprijs vandoor,’ aldus de voorzitter.
Een inzending voor de Mercur Magazinemerk, Mercur Artdirection of Mercur Reportage van het Jaar, is meer dan welkom. 15 september is de deadline en er geldt een maximum van een inzending per titel.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- RTL AdAlliance benadrukt kracht van vertrouwde media
- Aanzienlijke stijging in positieve houding met de kracht van...
- [column] Welkom in het midfunnel tijdperk
- Short-form kan de basis vormen voor jouw nieuwe IP - zo werkt...
- [column] Quiet culture Waarom Gen Z voor rust en regie gaat
- Talpa Media verbindt versnipperd medialandschap
Laatste Nieuws
- Retailmedia verschuift van search... 20-11-2025
- Makers Oogappels benoemd tot Vriend... 19-11-2025
- Talpa Media verbindt versnipperd... 18-11-2025
- Short-form kan de basis vormen voor... 12-11-2025
- Aanzienlijke stijging in positieve... 10-11-2025
- RTL AdAlliance benadrukt kracht van... 07-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

