Juryvoorzitter Arno Kantelberg Mercur: Ook kleine titels maken kans

Juryvoorzitter Arno Kantelberg Mercur: Ook kleine titels maken kans
  • Media
  • 12 aug 2022 @ 09:11
  • 17330 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Op 4 november a.s. worden de Mercurs uitgereikt, tijdens de Mag Inspiration Day. Het beste, creatiefste en meest innovatieve magazinemerk ontvangt de Mercur Magazinemerk van het Jaar.

Mercurs juryvoorzitter Arno Kantelberg roept grote én kleine titels op in te zenden.

Kantelberg: ‘Iedereen moet nu even opletten, want ik wil het misverstand uit de wereld helpen dat de verkiezing van Mercur Magazinemerk van het Jaar alleen is bedoeld voor grote merken als Libelle of LINDA. Dat is zeker niet zo, ook kleinere titels komen hiervoor in aanmerking. Als ze maar voldoen aan de criteria.’

Een merk kan volgens Kantelberg general of special interest zijn, dat is om het even. Als er maar sprake is van een onderscheidende prestatie op zowel redactioneel als commercieel terrein. ‘Waar wij als jury op gaan letten, is uiteraard op de kwaliteit van de uitvoering, dat spreekt voor zich. Maar er zijn bonuspunten te verdienen voor merken die innovatieve en creatieve bravoure laten zien. Het magazinemerk dat het meest inspireert, gaat er met de hoofdprijs vandoor,’ aldus de voorzitter.

Een inzending voor de Mercur Magazinemerk, Mercur Artdirection of Mercur Reportage van het Jaar, is meer dan welkom. 15 september is de deadline en er geldt een maximum van een inzending per titel.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken