Juryvoorzitter Arno Kantelberg Mercur: Ook kleine titels maken kans
- Media
- 12 aug 2022 @ 09:11
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 12 aug 2022 @ 09:11
- Sjaak Hoogkamer
Op 4 november a.s. worden de Mercurs uitgereikt, tijdens de Mag Inspiration Day. Het beste, creatiefste en meest innovatieve magazinemerk ontvangt de Mercur Magazinemerk van het Jaar.
Mercurs juryvoorzitter Arno Kantelberg roept grote én kleine titels op in te zenden.
Kantelberg: ‘Iedereen moet nu even opletten, want ik wil het misverstand uit de wereld helpen dat de verkiezing van Mercur Magazinemerk van het Jaar alleen is bedoeld voor grote merken als Libelle of LINDA. Dat is zeker niet zo, ook kleinere titels komen hiervoor in aanmerking. Als ze maar voldoen aan de criteria.’
Een merk kan volgens Kantelberg general of special interest zijn, dat is om het even. Als er maar sprake is van een onderscheidende prestatie op zowel redactioneel als commercieel terrein. ‘Waar wij als jury op gaan letten, is uiteraard op de kwaliteit van de uitvoering, dat spreekt voor zich. Maar er zijn bonuspunten te verdienen voor merken die innovatieve en creatieve bravoure laten zien. Het magazinemerk dat het meest inspireert, gaat er met de hoofdprijs vandoor,’ aldus de voorzitter.
Een inzending voor de Mercur Magazinemerk, Mercur Artdirection of Mercur Reportage van het Jaar, is meer dan welkom. 15 september is de deadline en er geldt een maximum van een inzending per titel.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Mediahuis geeft abonnees van 9 regionale dagbladen toegang tot...
- BBC Studios leidt wereldwijd op YouTube en TikTok
- ‘Je moet de groenten van HAK hebben’ blijft ijzersterk
- Cupra en Audio Obscura onthullen 'Behind The Pulse'
- NDP Nieuwsmedia stelt bescherming tegen Big Tech voor
- HBO Max personaliseert sportreclame
Laatste Nieuws
- HBO Max personaliseert sportreclame11-07-2025
- OMS voegt SoundCloud en Sonos Radio... 11-07-2025
- VMN media neemt Elba\Rec over voor... 10-07-2025
- NDP Nieuwsmedia stelt bescherming... 09-07-2025
- Cupra en Audio Obscura onthullen... 08-07-2025
- Mediahuis geeft abonnees van 9... 04-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers