25.000 consumenten hebben nu een eigen Social Shop

25.000 consumenten hebben nu een eigen Social Shop
  • Online
  • 8 jan 2014 @ 00:01
  • 15745 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • E-commerceSocial media

Iets meer dan een jaar na lancering hebben al 25.000 consumenten een eigen Social Shop geopend. De afgelopen twee maanden groeide het netwerk van 13.000 naar 25.000 shops. Elke 2 minuten werd een product via éen van de shops verkocht, aldus het persbericht.

Ook het aantal merken dat via de Social Shop kan worden verkocht is hard gegroeid. Onder meer Microsoft, Sanoma, Neckermann-reizen, Menzis, GSMwijzer, De Friesland Zorgverzekeraar en Brand New Day sloten zich recentelijk aan bij het netwerk.

‘Veel A-merken partneren sinds kort met ons’, zegt Sander Dullaart, founder van de Social Shop, in het persbericht ‘En dat betekent dat shopkeepers steeds meer van hun favoriete producten in hun shop kunnen plaatsen. Van onze shopkeepers kregen we een mooi wensenlijstje: mode, telecom, woonartikelen, babyspullen en auto's, maar ook hun favoriete biermerk willen ze graag in hun shop kunnen promoten. In de eerste maanden van 2014 komen we met het toevoegen van verscheidene A-merken tegemoet aan deze wensen en we verwachten in het eerste kwartaal nogmaals te verdubbelen.’

Wat is een Social Shop?

www.socialshop.nl

Lees ook wat twinklemagazine.nl en marketingfacts.nl al eerder over ‘social shopping’ meldden:
Twinkle
Marketingfacts

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken