Shortlist TikTok Ad Awards Nederland 2024 bekend

- Online
- 18 okt 2024 @ 11:11
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingAwardsSocial media
- 18 okt 2024 @ 11:11
- Peter van Woensel Kooy
De TikTok Ad Awards willen de schijnwerpers zetten op de opvallendste en meest succesvolle, betaalde advertentiecampagnes die creativiteit inspireerden en positiviteit brachten naar het platform. Hier de shortlist voor de komende editie.
Na een uitgebreide beoordeling, geleid door een panel van senior industrie-experts, kijkt TikTok Nederland er naar eigen zeggen naar uit om later de winnars op basis van deze shortlist te onthullen.
Greatest Creative
'Deze award erkent de algehele creatieve aanpak van een merk op TikTok, inclusief het strategische gebruik van betaalde- en organische momenten om resultaten over de hele funnel te stimuleren en een doorlopende TikTok-first aanwezigheid op het platform op te bouwen.'
De shortlist voor Greatest Creative is:
1. ING
2. Lebara
3. KLM
4. Bol.com
5. KPN
Greatest Performance
'Deze categorie viert de lower-funnel campagnes die inventieve TikTok-first creativiteit en campagnestrategieën hebben gebruikt om uitstekende resultaten te behalen in de lower-funnel.'
De shortlist voor Greatest Performance is:
1. Albelli
2. Hema
3. Tess V
4. Cluse
5. Paula's Choice
Greatest Branding
'Deze categorie beloont een opvallende brandingcampagne die een innovatieve campagnestrategie en TikTok-first creativiteit bevatte om uitstekende resultaten te behalen in de upper-funnel.'
De shortlist voor Greatest Branding is:
1. Amazon Prime Video
2. MediaMarkt
3. Polaroid
4. Transavia
5. HEMA
Greatest TikTok
'Inzendingen voor Greatest Creative, Greatest Branding en Greatest Performance worden automatisch meegenomen voor de hoofdprijs van Greatest TikTok. De Greatest TikTok wordt toegekend aan de beste algehele campagne: de campagne die de creativiteit van het platform heeft benut met innovatieve, TikTok-first ideeën, en verdere impact heeft gecreëerd door het slimme gebruik van advertentieproducten om doelstellingen over de marketingfunnel heen te overtreffen. We zijn op zoek naar de campagne die echt heeft ingespeeld op TikTok's community, creativiteit en trends om positiviteit te inspireren en een cultureel moment te creëren.'
'We kunnen niet wachten op de uitreikingsceremonie op 5 november, waar onze eersteklas jury de winnaars van de TikTok Ad Awards 2024 zal kronen. Gefeliciteerd en veel succes aan de genomineerden', besluit het platform. Wordt vervolgd.
(PvWK | beeld: Unsplash)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [onderzoek] Gen Z kritisch op merken... 02-05-2025
- 3D-advertenties brengen... 23-04-2025
- Influencers moeten zich opnieuw... 22-04-2025
- Nieuwe website MP Motorsport draait... 18-04-2025
- Swapfiets lanceert speelse... 09-04-2025
- [digital detox] Rozemarijn Koopmans... 09-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management