Philips museum opent expositie #Lightislife met Instawalk
- Online
- 10 apr 2015 @ 10:16
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - MobileStorytelling
- 10 apr 2015 @ 10:16
- Redactie Online
Philips museum in Eindhoven opent op donderdag 16 april 2015 de nieuwe foto-expositie #Lightislife. Deze fototentoonstelling laat werk zien van zes inspirerende Instagramfotografen. Het publiek kan de invloed van licht op fotografie ook zelf ervaren tijdens de aftrap van deze nieuwe expositie, door op 16 april mee te doen aan de ‘Instawalk’ met Eelco Roos, momenteel de meest bekende Instagramfotograaf van Nederland.
Tijdens de Instawalk ervaren deelnemers een nieuwe vorm van het in beeld brengen van de stad Eindhoven en kan het publiek al wandelend, met elkaar kennismaken en netwerken. De wandeling begint donderdag 16 april om 18.00 uur, waarbij iedereen met een smartphone en een Instagramaccount mee kan doen. Mark Grispen marketingcommunicatie manager van het museum: 'Als mensen een afbeelding via hun eigen socialmedia delen met de hashtag #Lightislife - een foto met wat licht voor hen betekent - kunnen ze een plek krijgen in de tentoonstelling. De foto's inzenden met hashtag kan tot augustus. Eelco Roos kiest elke maand een foto uit die een plek krijgt in de tentoonstelling.'
Jaar van het Licht 2015
Het Philips museum sluit aan bij het wereldwijde initiatief van de UNESCO om het Internationaal Jaar van het Licht 2015 te vieren, door speciaal voor de viering van dit jaar de expositie #Lightislife te presenteren. Gastcurator Michele Boccamazzo, Global Social Media Manager bij Philips: ‘Inspireren, samenwerken en het vertellen van verhalen: dat zijn de drie pijlers van onze aanwezigheid op Instagram. #Lightislife maakte gebruik van fotografie voor het vertellen van onderhoudende visuele verhalen om kijkers te inspireren en uiteindelijk te betrekken bij de merkwaarden van Philips.’
Publieke inzendingen
Er is in de expositie een speciaal gedeelte gereserveerd voor de inzendingen van het publiek. Iedereen die dit wil, kan via zijn/haar persoonlijke Instagram, Twitter of Facebook account(s) laten zien wat de impact van licht voor hem/haar betekent door met de hashtag #lightislife een foto in te zenden.
Aanmelden Instawalk
Publiek dat wil deelnemen aan de Instawalk door het centrum van Eindhoven met Eelco Roos, kan zich hiervoor aanmelden tot en met woensdag 15 april via info-museum@philips.com. De Instawalk begint om 18.00 uur en is om ca. 19.00 uur afgelopen. Deze activiteit is gratis toegankelijk voor iedereen met een smartphone en een Instagramaccount.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
- foto expostitie
- Philips museum
- Instawalk
- #LightisLife
- inzendingen
- Eindhoven
- delen
- 15 april
- rondleiding
- Eelco Roos
- social media
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- DNB: Online kaartbetalingen sterk in... 04-07-2025
- AI-modellen geven vergeten mode een... 01-07-2025
- Bijna helft Nederlanders lid van... 30-06-2025
- Parkeerbordjes-actie Klabats zet HR... 27-06-2025
- Wat als je advertenties inspelen op... 24-06-2025
- WhatsApp krijgt advertenties18-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers