Inschrijving SponsorRingen 2021 verlengd

Inschrijving SponsorRingen 2021 verlengd
  • Sponsoring
  • 10 nov 2021 @ 10:00
  • 37125 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

De termijn waarin cases voor de SponsorRingen kunnen worden ingestuurd is verlengd tot en met maandag 22 november. Cases kunnen worden ingezonden voor één van de vier categorieën Sport, Cultuur & Entertainment, Maatschappij en Media of voor één of meerdere specialismen, Creativiteit, Innovatie, PR-inhaker, business case en sponsorplatform.

De organisatie ontving vanuit diverse kanten de vraag om de termijn van inschrijving langer open te stellen en dat honorereert ze graag. Je kunt nu tot en met maandag 22 november je mooiste, leukste, grootste, kleinste, creatiefste of innovatiefste case(s) inschrijven en zo kans maken op één van de ringen.

Bekijk de website (www.sponsorringen.nl) voor alle informatie. Naast de vier bestaande categorieën voor de sponsorcases (Sport, Cultuur & Entertainment, Maatschappij en Media) kun je project ook indienen voor één of meerdere specialismen, te weten Creativiteit, Innovatie, PR-inhaker, Business Case en Sponsorplatform en zo kans maken op een SpecialismeRing. Kijk goed welke categorie  voor jouw project van toepassing is.  

Het winnen van een SponsorRing of SpecialismeRing betekent volgens de organisatie 'de erkenning van je vakgenoten voor een geslaagde sponsoring. Het zorgt daarnaast voor onderscheidend vermogen én een boost voor je team en de samenwerking.'

De winnaars van de ringen worden bekendgemaakt tijdens de live Awardshow op maandag 31 januari 2022 te Amsterdam (vanaf 17.00 uur).

 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken