Lidl wordt Official Partner van Uefa Euro 2024

- Sponsoring
- 21 mrt 2023 @ 15:10
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 21 mrt 2023 @ 15:10
- Michiel van Zaane
Lidl wordt Official Partner van Uefa Euro 2024. Het partnerschap gaat in bij de start van de European Qualifiers. Lidl wordt wereldwijd Uefa-partner voor de kwalificatiewedsrijden in 2023 en 2024 en voor het slottoernooi van het EK voetbal in 2024.
Van 14 juni tot 14 juli 2024 wordt het Europees Kampioenschap voetbal voor mannen in Duitsland in tien verschillende steden gehouden. De kwalificatiewedstrijden worden gespeeld tussen maart 2023 en maart 2024 om te bepalen welke landen in de 51 wedstrijden van het eindtoernooi om de titel zullen strijden.
Als Official Partner ondersteunt Lidl, een van de toonaangevende retailers in Europa, zowel de kwalificaties als het slottoernooi in 2024. ‘We zijn verheugd om deel uit te maken van een evenement dat zowel onze klanten als onze medewerkers in de verschillende landen weet te fascineren. Net zoals onze producten voor iedereen beschikbaar zijn, willen we eraan bijdragen dat Uefa Euro 2024 een belevenis is voor iedereen, bijvoorbeeld in onze Lidl Fan Zones. Veel Lidl landen zullen met ons meejuichen en hoe bijzonder is het dat het slottoernooi wordt gehouden in het land waar Lidl ooit is gestart’, aldus Erik van den Hoogen, directeur inkoop en marketing Lidl Nederland.
Lidl wil dit partnerschap ook aangrijpen om het belang van vers fruit en verse groenten én de voordelen van sport en beweging te benadrukken voor een actieve en gezonde leefstijl. Al die factoren hebben een enorme impact op onze gezondheid, maar ook op het milieu. Daarom ontwikkelt Lidl haar producten op basis van het Planetary Health Diet.
Uefa Marketing Director Guy-Laurent Epstein verklaarde: ‘Uefa is trots om Lidl te verwelkomen als partner van de European Qualifiers en Uefa Euro 2024. Lidl’s wereldwijde aanwezigheid zal in aanzienlijke mate een positieve bijdrage leveren aan wat opnieuw een onvergetelijke competitie zal worden. We kijken er ook naar uit om samen een goede gezondheid en welzijn te promoten als gedeelde welzijnswaarden van Lidl en Uefa.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- TP Vision hoofdsponsor FC Barcelona 25-05-2023
- Herbalife verlengt samenwerking met... 24-05-2023
- Holla legal tax Official Supplier... 23-05-2023
- Ziggo Sport komend seizoen op rug... 19-05-2023
- Afdracht Nederlandse Loterij groeit... 19-05-2023
- Daikin wordt official partner van... 17-05-2023
MarketingTribune Events
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day
- 19sep 2023
CrossBorder Event
- 5okt 2023
CustomerFirst Congres