Lidl wordt Official Partner van Uefa Euro 2024
- Sponsoring
- 21 mrt 2023 @ 15:10
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 21 mrt 2023 @ 15:10
- Michiel van Zaane
Lidl wordt Official Partner van Uefa Euro 2024. Het partnerschap gaat in bij de start van de European Qualifiers. Lidl wordt wereldwijd Uefa-partner voor de kwalificatiewedsrijden in 2023 en 2024 en voor het slottoernooi van het EK voetbal in 2024.
Van 14 juni tot 14 juli 2024 wordt het Europees Kampioenschap voetbal voor mannen in Duitsland in tien verschillende steden gehouden. De kwalificatiewedstrijden worden gespeeld tussen maart 2023 en maart 2024 om te bepalen welke landen in de 51 wedstrijden van het eindtoernooi om de titel zullen strijden.
Als Official Partner ondersteunt Lidl, een van de toonaangevende retailers in Europa, zowel de kwalificaties als het slottoernooi in 2024. ‘We zijn verheugd om deel uit te maken van een evenement dat zowel onze klanten als onze medewerkers in de verschillende landen weet te fascineren. Net zoals onze producten voor iedereen beschikbaar zijn, willen we eraan bijdragen dat Uefa Euro 2024 een belevenis is voor iedereen, bijvoorbeeld in onze Lidl Fan Zones. Veel Lidl landen zullen met ons meejuichen en hoe bijzonder is het dat het slottoernooi wordt gehouden in het land waar Lidl ooit is gestart’, aldus Erik van den Hoogen, directeur inkoop en marketing Lidl Nederland.
Lidl wil dit partnerschap ook aangrijpen om het belang van vers fruit en verse groenten én de voordelen van sport en beweging te benadrukken voor een actieve en gezonde leefstijl. Al die factoren hebben een enorme impact op onze gezondheid, maar ook op het milieu. Daarom ontwikkelt Lidl haar producten op basis van het Planetary Health Diet.
Uefa Marketing Director Guy-Laurent Epstein verklaarde: ‘Uefa is trots om Lidl te verwelkomen als partner van de European Qualifiers en Uefa Euro 2024. Lidl’s wereldwijde aanwezigheid zal in aanzienlijke mate een positieve bijdrage leveren aan wat opnieuw een onvergetelijke competitie zal worden. We kijken er ook naar uit om samen een goede gezondheid en welzijn te promoten als gedeelde welzijnswaarden van Lidl en Uefa.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
- Heineken hoofdsponsor Amsterdam 750... 27-02-2024
- Emirates start partnerschap met... 26-02-2024
- Exact sponsor WK shorttrack 2024 23-02-2024
- EasyJet komende drie jaar officiële... 21-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing