Biografie Beate van Dongen Crombags is gespecialiseerd in het optimaliseren van de klantendialoog. Ze adviseert ondernemingen over customer experience, digitale transformaties en de inrichting van de multichannelorganisatie. In februari 2015 publiceerde ze het boek 'CEX Sells: het inspiratieboek voor 'MerkWaardige' klantbelevingen'.
Beate van Dongen Crombags

Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Tinder en NJR swipen jongeren naar de stembus
- Unicef roept op: ‘Stem voor ieder kind’ bij Tweede...
- Publieksfavorieten strijden om Boek van het Jaar
- Breda kondigt volgende Dutch Game Week aan
- Basic-Fit start 'Boost Your Mind' op Mentale Gezondheidsdag
- Online zoekopdrachten onthullen politieke nieuwsgierigheid
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes