Philips TV en Bowers & Wilkins verlengen samenwerking

Philips TV en Bowers & Wilkins verlengen samenwerking
  • B2b
  • 20 jul 2020 @ 10:04
  • 11360 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Innovatie

TP Vision, exclusief licentiehouder van premiummerk Philips TV & Sound, en het Britse bedrijf voor geluidstechniek, Bowers & Wilkins verlengen hun samenwerking.

De samenwerking is in juni 2018 van start gegaan, en is naar eigen zeggen baanbrekend gebleken in de premium televisiebranche. De Ambilight tv’s die het resultaat zijn van de samenwerking zijn volgens TP Vision een nieuw referentiepunt voor beeld- en geluidskwaliteit. 

De drie OLED+ Ambilight tv’s zijn de afgelopen 18 maanden in Europa bekroond met 95 prijzen

De drie OLED+ Ambilight tv’s die tot nu toe zijn gelanceerd, zijn met enthousiasme ontvangen door consumenten, retailers en de media, en zijn de afgelopen 18 maanden in Europa bekroond met 95 prijzen. Een belangrijke factor die heeft bijgedragen aan de samenwerking is de lange traditie die beide bedrijven hebben als het gaat om het ontwikkelen van eigen technologieën met volledige controle over alle stadia van het ontwikkelings- en productieproces. De effectiviteit en efficiëntie van dit beleid wordt bevorderd door de locatie van de belangrijkste technische faciliteiten van beide bedrijven in Europa. TP Vision behoudt zijn innovatiecentrum in Gent, België, en het R&D centrum van Bowers & Wilkins bevindt zich in Southwater, het Verenigd Koninkrijk.

Kostas Vouzas , CEO van TP Vision Europa: ‘Ik geloof echt dat we de premium televisiebranche hebben veranderd toen we de eerste producten als resultaat van onze samenwerking met Bowers & Wilkins lanceerden. We hebben nieuwe prestatienormen neergezet, en dat blijven we doen met de lancering van iedere nieuwe tv. Dit is een baanbrekende samenwerking tussen twee absolute marktleiders op hun eigen expertisegebied, en ik heb er alle vertrouwen in dat we consumenten kunnen blijven verrassen met fenomenale producten.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken