Marcel van der Avort CFO van Candid
- B2b
- 14 dec 2020 @ 10:24
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - HR
- 14 dec 2020 @ 10:24
- Sjaak Hoogkamer
Marcel van der Avort wordt per 1 januari 2021 de nieuwe CFO van Candid. Na het aantreden van CEO Ruud (Rudiger) Wanck is het de tweede keer in korte tijd dat een topman uit de communicatiebranche de overstap maakt naar Candid.
Van der Avort wordt verantwoordelijk voor alle finance binnen Candid en zal daarnaast leiding gaan geven aan de platform services, waaronder operations, HR en legal.
De CFO zal de platform-organisatie binnen Candid verder vorm gaan geven en inrichten op de overnames en acquisities (M&A) die het komende jaar staan te gebeuren.
In totaal werkte Van der Avort 22 jaar voor WPP, ‘s werelds grootste communicatiebedrijf. Sinds 2004 was hij directeur van de internationale holdings van het bedrijf. In 2006 werd hij aangesteld als CFO van GroupM Nederland, de moedermaatschappij van de WPP-mediabureaus, en hielp hij het bedrijf uitgroeien tot marktleider. In de tijd dat hij Chairman was van GroupM Benelux werkte Wanck al meerdere jaren nauw samen met Van der Avort.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Marketingtransfers week 42, 202517-10-2025
- Marketingtransfers week 41, 202510-10-2025
- VER lanceert app... 03-10-2025
- Marketingtransfers week 40, 202503-10-2025
- Marketingtransfers week 39, 202526-09-2025
- Albert Heijn heeft primeur met IAB... 25-09-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes