Drie finalisten voor Logeion CommunicatieTalent 2015
- Bureaus
- 23 nov 2015 @ 08:43
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PRCommunicatieAwardBekroningenPromotie
- 23 nov 2015 @ 08:43
- Redactie Bureaus
Dennis Agusi (Senior Digital Communications Manager bij Philips), Steffie Hoeijmakers (eigenaar van Mi68 Waardecreatie) en Chris Janssen (communicatiestrateeg bij Q&A Communicatie) zijn de drie finalisten van de verkiezing CommunicatieTalent van het Jaar, georganiseerd door beroepsorganisatie Logeion. De drie aanstormende talenten strijden op 28 januari 2016 in Naturalis Biodiversity Center in Leiden om deze ereprijs.
Het is voor de zesde keer op rij dat deze prijs wordt uitgereikt aan een talentvolle jonge communicatieprofessional. De finalisten presenteren zich met een pitch aan de jury en het publiek. De jury is ook dit jaar erg te spreken over het niveau van de finalisten, en voorzien een spannende eindstrijd tijdens de verkiezing. De drie finalisten zijn door de jury beoordeeld op vier criteria: inspiratie, innovatie, impact en eigen bijdrage.
Finalisten voor Communicatieman/vrouw van het Jaar
Al eerder werden de finalisten voor de verkiezing Communicatieman/vrouw van het Jaar bekendgemaakt. Het gaat om Janneke Eigeman (Teamleider Communicatie, Koninklijke Nederlandse Jagersvereniging), Reint Jan Renes (Lector Crossmediale Communicatie in het Publieke Domein, Hogeschool Utrecht) en Natalja Talitsch (Communicatiemanager Tour de France Utrecht 2015, gemeente Utrecht om de felbegeerde titel Communicatieman/vrouw van het Jaar 2015.
De jury bestaat dit jaar uit de volgende leden: voorzitter Richard van der Eijk (Director Communications & External Affairs Havenbedrijf Rotterdam), Noelle Aarts (Bijzonder hoogleraar Strategische Communicatie Universiteit van Amsterdam, de Logeion-leerstoel, en Persoonlijk hoogleraar Communicatie en Verandering in life science-contexten, Wageningen UR), Jeroen van Seeters (Strategy Director Europe Hill & Knowlton Benelux), Rocco Mooij (hoofdredacteur vakblad Communicatie), Gonda Duivenvoorden (directeur Brainwork Communicatie en programmamanager Communicatie SRM) en Mariëlle Kakebeeke (Brandmanager Yacht).
Vorig jaar werd Jade Wissink gekozen tot CommunicatieTalent van 2014. Wissink werkt als coördinator van de afdeling Communicatie van het waterveiligheidsprogramma Ruimte voor de Rivier van Rijkswaterstaat. Communicatieman van het Jaar 2014 was Ivar Nijhuis, vanwege de excellente communicatie rond de Nuclear Security Summit, in maart 2014, in Den Haag.
De verkiezing van het CommunicatieTalent is een initiatief van vakblad Communicatie, Yacht en brancheorganisatie Logeion.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- Dennis Agusi
- waardecreatie
- CommunicatieTalent
- Chris Janssen
- verkiezing
- finalisten
- Philips
- award
- Q&A
- ereprijs
- 2015
- mi68
- strateeg
- PR
- Steffie Hoeijmakers
- communicatie
- Logeion
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Nationale Opera & Ballet lanceert ‘Ervaar Grootser’
- Team5pm sluit zich aan bij internationaal netwerk Samy
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- [column] De toekomst van strategie
- Auping lanceert campagne rond ultiem slaapcomfort
Laatste Nieuws
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij... 16-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes

