Natwerk start de week met Maandag

Natwerk start de week met Maandag
  • Bureaus
  • 30 sep 2019 @ 16:49
  • 9100 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • RecruitmentKlanten

Reclamebureau Natwerk uit Amsterdam is aan de slag voor detacheerder Maandag. Naast het aanscherpen van de positionering en identiteit gaat het bureau 360 graden-campagnes voor het merk ontwikkelen. Het eerste werk moet begin 2020 het daglicht zien.

Reinier Steures, eigenaar van Natwerk, laat weten: 'Dat een merk als Maandag voor ons kiest, benadrukt dat we ook in de ogen van opdrachtgevers volwassen zijn geworden. Daar hebben we hard voor geknokt.' Het imago van Natwerk als 'leuk bureautje' bleef te lang kleven, vindt Steures. 'Dat is nu echt aan het veranderen. Al zijn we natuurlijk nog steeds superleuk.'

Juriaan Seveke, directeur communicatie bij Maandag, voegt daaraan toe: 'Het is tijd om ons verhaal opnieuw te vertellen en te laten zien wat we kunnen. Daarom zochten we een partij die ons niet alleen met de business strategie helpt, maar een ook één die creativiteit en lef in de genen heeft. In Natwerk hebben we die partner gevonden.'

Op de foto: Frank de Ruwe (oprichter, voorop) en Pepijn Rooijens, de nieuwe creative director van Natwerk.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken