Menzis kiest voor Roorda

Menzis kiest voor Roorda
  • Bureaus
  • 30 sep 2019 @ 09:41
  • 13608 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • KlantenCampagnes

Zorgverzekeraar Menzis heeft na een pitch de marketingcommunicatie-activiteiten voor de merken Menzis en SamenGezond ondergebracht bij reclamebureau Roorda.

Doel van de begeleidende campagne is om het online gezondheidsprogramma SamenGezond, dat een gezonde leefstijl stimuleert, bij een breder publiek bekend te maken. De app speelt hierin een grote rol: deelnemers krijgen inzicht in hun gezondheid en worden online gecoacht met tips en advies over voeding, beweging en ontspanning. Ook presenteert SamenGezond een nieuw logo, te herkennen aan het &-teken. De campagne start volgende week op TV, outdoor, online en radio. Menzis neemt hiermee afscheid van DDB & Tribal, tegenwoordig DDB Unlimited, waarmee het 5,5 jaar samenwerkte.

Joeri Jansen, creative director bij Roorda, laat weten: 'Menzis is een schitterend merk met een roemrijke reclamehistorie. Er ligt een grote uitdaging als het gaat om het ondersteunen van een gezonde leefstijl in Nederland. Gedragsverandering speelt een grote rol in ons werk en ook in de ambitie van Menzis. Samen gaan we er alles aan doen om een gezonde leefstijl te stimuleren.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken