Menzis kiest voor Roorda
- Bureaus
- 30 sep 2019 @ 09:41
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - KlantenCampagnes
- 30 sep 2019 @ 09:41
- Lucas Boon
Zorgverzekeraar Menzis heeft na een pitch de marketingcommunicatie-activiteiten voor de merken Menzis en SamenGezond ondergebracht bij reclamebureau Roorda.
Doel van de begeleidende campagne is om het online gezondheidsprogramma SamenGezond, dat een gezonde leefstijl stimuleert, bij een breder publiek bekend te maken. De app speelt hierin een grote rol: deelnemers krijgen inzicht in hun gezondheid en worden online gecoacht met tips en advies over voeding, beweging en ontspanning. Ook presenteert SamenGezond een nieuw logo, te herkennen aan het &-teken. De campagne start volgende week op TV, outdoor, online en radio. Menzis neemt hiermee afscheid van DDB & Tribal, tegenwoordig DDB Unlimited, waarmee het 5,5 jaar samenwerkte.
Joeri Jansen, creative director bij Roorda, laat weten: 'Menzis is een schitterend merk met een roemrijke reclamehistorie. Er ligt een grote uitdaging als het gaat om het ondersteunen van een gezonde leefstijl in Nederland. Gedragsverandering speelt een grote rol in ons werk en ook in de ambitie van Menzis. Samen gaan we er alles aan doen om een gezonde leefstijl te stimuleren.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
Laatste Nieuws
- The Social Hub kiest voor UM20-11-2025
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
- Vattenfall verlengt... 18-11-2025
- Nederland ervaart grootschalige... 18-11-2025
- Ruilen? Niet bij deze bon18-11-2025
- Nederland blijkt liever dan gedacht... 18-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

