Rijksoverheid en Joel Beukers geven vuurwerktips
- Bureaus
- 20 dec 2019 @ 10:36
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesMaatschappij
- 20 dec 2019 @ 10:36
- Lucas Boon
De Rijksoverheid komt in samenwerking met reclamebureau Roorda met het vervolg op de Knalplanga: een nieuwe vuurwerkcampagne met fitnessgoeroe alias ‘The Bril-instructor’ Joel Beukers in de hoofdrol. Doel is om jongeren te motiveren veilig vuurwerk af te steken.
In een drietal instructievideo's geeft Beukers op geheel eigen schreeuwende wijze veilig vuurwerktips aan jongeren, zoals hij normaal ook zijn fitnesstips deelt. In de video's staat een veilige vuurwerkhandeling centraal: bril op, afstand houden en aansteeklont gebruiken.
Joeri Jansen, creatief directeur Roorda, laat weten: 'Vuurwerk afsteken gaat over adrenaline en masculiniteit. Joel Beukers is daar de belichaming van. Via zijn kanalen bereiken we de juiste doelgroep en dat doen we op een geheel eigen over-the-top manier waardoor de boodschap niet belerend overkomt of als reclame aanvoelt.'
De campagne wordt ondersteund met de release van Beukers' nieuwe track en videoclip: Goud&Nieuw. Vorig jaar lanceerden de Rijksoverheid en Roorda de succesvolle Knalplanga-campagne met rapper Donnie in de hoofdrol.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing