Bart te Riele creative director bij One Shoe

Bart te Riele creative director bij One Shoe
  • Bureaus
  • 10 feb 2020 @ 09:47
  • 17053 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Personalia

Bart te Riele is deze maand gestart als creative director bij creatief en digitaal bureau One Shoe in Utrecht. Het bureau versterkt zich hiermee op het gebied van conceptontwikkeling, merkidentiteit en reclamecampagnes.

Te Riele werkte hiervoor onder meer als creatief bij reclamebureau True Ideas, op accounts als Rabobank, ARAG en Unilever. Over zijn nieuwe functie: 'Bij One Shoe voel ik de voorwaartse energie die ik belangrijk vind in mijn werk. Er heerst hier een gezamenlijke drijfveer om van strategie tot digitale executie altijd het beste werk op te leveren. Vanuit creatie en concept kan ik hier mijn bijdrage aan leveren en samen gaan we knokken voor mooi creatief werk.'

Michel van Velde, CEO van One Shoe, voegt toe: 'Ons bureau is altijd gevoed door creativiteit. Wij vinden dat je alleen met een nieuwsgierige houding goed werk kunt maken. Deze visie passen we in elk van onze projecten toe en met onze nieuwe creative director zijn we klaar om hierin grootse stappen te zetten.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

Meest gelezen

MarketingTribune Events

Tijdelijke maatregel i.v.m. het coronavirus | Je kunt tot 1 week voor een betaald BBP Media event je inschrijving nog annuleren. Mocht het event geannuleerd worden door organisator BBP Media, dan wordt het inschrijfgeld teruggestort.


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken