Zonnatura kiest voor Fitzroy
- Bureaus
- 17 mrt 2020 @ 10:52
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - KlantenPitchesFood
- 17 mrt 2020 @ 10:52
- Lucas Boon
Zonnatura (onderdeel van voedingsmiddelenbedrijf Koninklijke Wessanen) brengt zijn communicatiebelangen onder bij reclamebureau Fitzroy. Een pitch ging aan deze keuze vooraf.
Zonnatura is aanbieder van biologische producten als thee, ontbijtgranen en vruchtensappen. Fitzroy wordt verantwoordelijk voor de merk- en productcampagnes, die volgende maand het daglicht moeten zien.
Martijn Morsink, marketing director van Koninklijke Wessanen, zegt: 'Wij waren onder de indruk van de strategie en creatie die Fitzroy in de pitch heeft neergezet. De markt van natuurlijke producten is enorm gegroeid en het wordt tijd dat we aan onze doelgroepen laten zien waar we als merk voor staan en welke mooie producten we voeren. Fitzroy presenteerde hiervoor de beste oplossing.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Fashion statement tegen Cobra-vuurwerk22-12-2025
- Nieuw agency of record voor Sweco19-12-2025
- Aanbesteding gemeente Almere... 19-12-2025
- FarmCamps speelt in op vakantiestress18-12-2025
- Campagne haalt stigma van... 18-12-2025
- Het tijdperk van makkelijke... 18-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

