Zonnatura kiest voor Fitzroy
- Bureaus
- 17 mrt 2020 @ 10:52
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - KlantenPitchesFood
- 17 mrt 2020 @ 10:52
- Lucas Boon
Zonnatura (onderdeel van voedingsmiddelenbedrijf Koninklijke Wessanen) brengt zijn communicatiebelangen onder bij reclamebureau Fitzroy. Een pitch ging aan deze keuze vooraf.
Zonnatura is aanbieder van biologische producten als thee, ontbijtgranen en vruchtensappen. Fitzroy wordt verantwoordelijk voor de merk- en productcampagnes, die volgende maand het daglicht moeten zien.
Martijn Morsink, marketing director van Koninklijke Wessanen, zegt: 'Wij waren onder de indruk van de strategie en creatie die Fitzroy in de pitch heeft neergezet. De markt van natuurlijke producten is enorm gegroeid en het wordt tijd dat we aan onze doelgroepen laten zien waar we als merk voor staan en welke mooie producten we voeren. Fitzroy presenteerde hiervoor de beste oplossing.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
Laatste Nieuws
- The Social Hub kiest voor UM20-11-2025
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
- Vattenfall verlengt... 18-11-2025
- Nederland ervaart grootschalige... 18-11-2025
- Ruilen? Niet bij deze bon18-11-2025
- Nederland blijkt liever dan gedacht... 18-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

