Justlease lanceert de Carculator
- Bureaus
- 13 jan 2021 @ 08:57
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Apps
- 13 jan 2021 @ 08:57
- Sjaak Hoogkamer
Justlease gaat in een campagne, gemaakt door bureau Hart Voor De Zaak, aandacht vragen voor haar nieuwe app, de Carculator, waarmee iedereen snel de juiste leaseauto voor de juiste prijs kan vinden. De campagne is te zien op tv, YouTube, FB/Insta en Google.
Ramses Braakman van Hart Voor De Zaak: ‘Met de Carculator kies je budget, het aantal kilometers per jaar en je krijgt de leaseprijs van de auto die je wilt. Elk merk, model, elke uitvoering is te selecteren. Deze nieuwe web-based app van Justlease maakt het de consument veel gemakkelijker om een werkelijk passende leaseauto te vinden.’
Keuze
Volgens Braakman willen mensen veel keuze. ‘Maar ook weer niet zoveel dat kiezen onmogelijk wordt. De Carculator biedt veel: van elke nieuwe auto die in Nederland te koop is, genereert hij de leaseprijs. De app sluit aan op het intuïtieve zoekproces, dat een consument vrijheid én houvast ervaart.’
Deze nieuwe web-based app van Justlease maakt het de consument veel gemakkelijker om een werkelijk passende leaseauto te vinden
Doorlooptijd
De introductiedatum van de Carculator vereiste een korte doorlooptijd. Zowel wat betreft de conceptontwikkeling en als de productie van de middelen. Braakman: ‘Slalommend tussen de dagen van dennenboom en oliebol is het beeldmateriaal (video’s en visuals) geschoten, bewerkt en gemonteerd bij Lukkien (Ede).’
Tientallen uitingen
De campagne start op 13 januari. Hij loopt op TV met 20 en 5 seconden commercials, met verschillende formats op YouTube, advertenties op FB/Insta, advertenties via Google en bannering op sites. Al met al gaat het volgens Braakman om tientallen verschillende uitingen, waaraan een systeem van A/B-testen en analyse gekoppeld is: elke klik wordt bijgehouden.
Verantwoordelijk bij klant:
Tom Dwars – General Manager B2C
Luka Konstantopoulos – e-Commerce Manager
Verantwoordelijk bij bureau:
Nikolaas Brandjes – Copy Direction
Erik Houwer – Art Direction
Micha Madera – Interactive design
Jacqueline de Groot – Accountmanagement
Ramses Braakman – Strategie / Creative Direction
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Mini-Vlammetje centraal in Warmste... 12-12-2025
- Heks’nkaas kiest voor digital-first... 12-12-2025
- Hulphond Nederland draait... 12-12-2025
- ACT beloont 12 internationale... 11-12-2025
- Nieuwe merkcampagne voor Trainline10-12-2025
- Politie lanceert wervingsgame... 10-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

