Justlease lanceert de Carculator
- Bureaus
- 13 jan 2021 @ 08:57
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Apps
- 13 jan 2021 @ 08:57
- Sjaak Hoogkamer
Justlease gaat in een campagne, gemaakt door bureau Hart Voor De Zaak, aandacht vragen voor haar nieuwe app, de Carculator, waarmee iedereen snel de juiste leaseauto voor de juiste prijs kan vinden. De campagne is te zien op tv, YouTube, FB/Insta en Google.
Ramses Braakman van Hart Voor De Zaak: ‘Met de Carculator kies je budget, het aantal kilometers per jaar en je krijgt de leaseprijs van de auto die je wilt. Elk merk, model, elke uitvoering is te selecteren. Deze nieuwe web-based app van Justlease maakt het de consument veel gemakkelijker om een werkelijk passende leaseauto te vinden.’
Keuze
Volgens Braakman willen mensen veel keuze. ‘Maar ook weer niet zoveel dat kiezen onmogelijk wordt. De Carculator biedt veel: van elke nieuwe auto die in Nederland te koop is, genereert hij de leaseprijs. De app sluit aan op het intuïtieve zoekproces, dat een consument vrijheid én houvast ervaart.’
Deze nieuwe web-based app van Justlease maakt het de consument veel gemakkelijker om een werkelijk passende leaseauto te vinden
Doorlooptijd
De introductiedatum van de Carculator vereiste een korte doorlooptijd. Zowel wat betreft de conceptontwikkeling en als de productie van de middelen. Braakman: ‘Slalommend tussen de dagen van dennenboom en oliebol is het beeldmateriaal (video’s en visuals) geschoten, bewerkt en gemonteerd bij Lukkien (Ede).’
Tientallen uitingen
De campagne start op 13 januari. Hij loopt op TV met 20 en 5 seconden commercials, met verschillende formats op YouTube, advertenties op FB/Insta, advertenties via Google en bannering op sites. Al met al gaat het volgens Braakman om tientallen verschillende uitingen, waaraan een systeem van A/B-testen en analyse gekoppeld is: elke klik wordt bijgehouden.
Verantwoordelijk bij klant:
Tom Dwars – General Manager B2C
Luka Konstantopoulos – e-Commerce Manager
Verantwoordelijk bij bureau:
Nikolaas Brandjes – Copy Direction
Erik Houwer – Art Direction
Micha Madera – Interactive design
Jacqueline de Groot – Accountmanagement
Ramses Braakman – Strategie / Creative Direction
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- MediaMarkt blaast iconische pay-off nieuw leven in
- Hornbach start najaarscampagne 'Geen project zonder tegenslag'
- 'Dan is er Menzis' verbeeldt nieuwe missie: kiezen voor de mens
- Voedingscentrum gaat ‘eetdrammen’ tegen
- Gouden Zaag 2025; kandidaten gezocht
- Nationale Opera & Ballet lanceert ‘Ervaar Grootser’
Laatste Nieuws
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij... 16-10-2025
- Sofi: social-first bureau voor... 15-10-2025
- ‘Samen’ krijgt nieuwe lading tijdens... 14-10-2025
- Initiative en Yune winnen... 14-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes