ING mikt met nieuwe campagne op particuliere belegger

ING mikt met nieuwe campagne op particuliere belegger
  • Bureaus
  • 11 mei 2021 @ 08:40
  • 17992 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • AppsCampagnes

De nieuwe campagne van ING moet duidelijk maken dat beleggen -dankzij de ING-app- voor iedereen toegankelijk en begrijpelijk is. De campagne is ontwikkeld door Wunderman Thompson en We are Blossom.

De beleggingsmarkt is groeiende en er zijn veel triggers om naast sparen na te denken over aanvullende vormen om je vermogen te laten groeien, aldus ING. 'Maar desondanks ervaren veel mensen drempelvrees om daadwerkelijk te beginnen of om meer te beleggen. ING maakt beleggen toegankelijk, zodat iedereen een keuze kan maken of beleggen iets voor hem of haar is en zoja, welke vorm van beleggen dan het beste past. Je regelt het eenvoudig in de ING-app.’

De campagne is onderdeel van de langer lopende Alles in de hand-reeks en wordt uitgerold op televisie, radio en online. Bekijk 'm hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken