ING mikt met nieuwe campagne op particuliere belegger
- Bureaus
- 11 mei 2021 @ 08:40
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - AppsCampagnes
- 11 mei 2021 @ 08:40
- Lucas Boon
De nieuwe campagne van ING moet duidelijk maken dat beleggen -dankzij de ING-app- voor iedereen toegankelijk en begrijpelijk is. De campagne is ontwikkeld door Wunderman Thompson en We are Blossom.
De beleggingsmarkt is groeiende en er zijn veel triggers om naast sparen na te denken over aanvullende vormen om je vermogen te laten groeien, aldus ING. 'Maar desondanks ervaren veel mensen drempelvrees om daadwerkelijk te beginnen of om meer te beleggen. ING maakt beleggen toegankelijk, zodat iedereen een keuze kan maken of beleggen iets voor hem of haar is en zoja, welke vorm van beleggen dan het beste past. Je regelt het eenvoudig in de ING-app.’
De campagne is onderdeel van de langer lopende Alles in de hand-reeks en wordt uitgerold op televisie, radio en online. Bekijk 'm hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing