Yakult kiest voor XXS

Yakult kiest voor XXS
  • Bureaus
  • 1 apr 2021 @ 11:58
  • 18936 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • FoodKlanten

Zuiveldrank Yakult heeft XXS Amsterdam gekozen om zijn marketingcommunicatie voor de Nederlandse markt te ontwikkelen. Op dit moment wordt er gewerkt aan 'een combinatie van de Europese campagne en lokaal ontwikkelde initiatieven'.

De eerste campagne van de hand van XXS (onderdeel van Candid) moet komende zomer het daglicht zien.

Piet Hein Smit, managing director van XXS, zegt: 'We zien dat de trend naar een betere levensstijl steeds meer omarm wordt en we helpen Yakult graag in hun missie om mensen daarvoor te motiveren en te ondersteunen. Kortom, het bijzondere kleine flesje kiest voor het bureau met de kleine naam, om samen grootse plannen waar te maken.'

Marlies Voorneman, marketing manager van Yakult Nederland, vult aan: 'Onze gezondheid was nog nooit zo relevant. Yakult is voor velen een makkelijke stap om van een gezonde leefstijl een goede gewoonte te maken. Samen met het bevlogen team van XXS willen we verder bouwen aan onze missie working on a healthy society.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken