Yakult kiest voor XXS
- Bureaus
- 1 apr 2021 @ 11:58
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - FoodKlanten
- 1 apr 2021 @ 11:58
- Lucas Boon
Zuiveldrank Yakult heeft XXS Amsterdam gekozen om zijn marketingcommunicatie voor de Nederlandse markt te ontwikkelen. Op dit moment wordt er gewerkt aan 'een combinatie van de Europese campagne en lokaal ontwikkelde initiatieven'.
De eerste campagne van de hand van XXS (onderdeel van Candid) moet komende zomer het daglicht zien.
Piet Hein Smit, managing director van XXS, zegt: 'We zien dat de trend naar een betere levensstijl steeds meer omarm wordt en we helpen Yakult graag in hun missie om mensen daarvoor te motiveren en te ondersteunen. Kortom, het bijzondere kleine flesje kiest voor het bureau met de kleine naam, om samen grootse plannen waar te maken.'
Marlies Voorneman, marketing manager van Yakult Nederland, vult aan: 'Onze gezondheid was nog nooit zo relevant. Yakult is voor velen een makkelijke stap om van een gezonde leefstijl een goede gewoonte te maken. Samen met het bevlogen team van XXS willen we verder bouwen aan onze missie working on a healthy society.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Univé lanceert zakelijke campagne... 15-09-2025
- Mooie Boules en Gardeners bundelen... 15-09-2025
- Closed on Monday opent lift voor... 15-09-2025
- Multi-Gyn kiest voor... 12-09-2025
- Christian Alexander viert... 11-09-2025
- Nieuw geluid voor nieuwe VanMoof10-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes