We hebben een (hulp)hondje en we noemen hem…SAN
- Bureaus
- 29 jun 2021 @ 09:07
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 29 jun 2021 @ 09:07
- Sjaak Hoogkamer
Het Bredase brand & performance agency Fightclub, sinds 22 juni jl. onderdeel van Customer Collective, won recentelijk twee SAN Accent awards voor de campagnes voor haar klant Hulphond Nederland. Als eerbetoon aan de awards en Hulphond Nederland besloot Fightclub een Labrador-puppy in opleiding als hulphond SAN te noemen.
Het bureau roept in samenwerking met Marketingtribune iedereen in marketing- en reclameland op om hondje SAN te 'adopteren'.
Wie aan de oproep gehoor geeft mag volgens het bureau 'periodiek aaibare en verbijzonderende content over SAN tegemoet zien.'
Cees Faes van Fightclub: 'We willen de marketeers inspireren hoe een hulphondje ingezet kan worden. Eventueel ook voor andere merken. En iedereen vragen om de ontwikkelingen van SAN te volgen via de socials van Hulphond Nederland, Fightclub en Marketingtribune.'
Hulphond Nederland leidt jaarlijks ruim 120 honden op die de kwaliteit van leven van mensen met meervoudige handicaps, Epilepsie, PTSS of andere ingrijpende aandoeningen sterk kan verbeteren. De impact op het leven van die mensen en hun families wordt met de komst van een hulphond enorm verbeterd.
Probleem, of liever gezegd uitdaging, is dat het opleiden van een hulphond veel geld kost, soms tienduizenden euro’s. Het is arbeidsintensief en de opleiding duurt ongeveer twee jaar. Het geld sprokkelt het team van stichting Hulphond bij elkaar door het o.a. organiseren van events waarbij het Nederlandse bedrijfsleven aanwezig is en steevast doneert. Maar dat soort events zijn nu door corona voorgoed veranderd. Hulphond Nederland staat voor een grote uitdaging en wil het platform SAN gebruiken om aangesloten te blijven bij de mooiste bedrijven, de meest geëngageerde marketeers en creatieve bureaus van Nederland. Bij hen op de radar komen, blijven, en hen te stimuleren hulphonden te zien als medium dat impact heeft op zowel merken als op de levens van zo veel mensen.
We gaan onze hond volgen in z’n opleiding, zien hoe uitdagend het is, wat voor stappen hij maakt en wat de impact is die hij gaat maken
Faes: ‘En daarom hebben we, samen met MarketingTribune, besloten een gewonnen Accent te vieren met SAN, een van onze meest getalenteerde puppy’s die gaat uitgroeien tot een lifechanger voor iemand die dat verdient. We gaan onze hond volgen in z’n opleiding, zien hoe uitdagend het is, wat voor stappen hij maakt en wat de impact is die hij gaat maken. En we gaan uitgebreid meemaken wie van ons de riem oppakt en zorgt dat er nog veel meer SAN-en opgeleid kunnen worden.’
SAN is het komende jaar, tot hij geplaatst wordt, van ons allemaal. Dus wil je een keer met Hulphond Nederland en hem van gedachten wisselen wat hij tot die tijd voor jouw merk kan doen, laat het dan weten. Laten we hem samen een keer uit. Mail Cees Faes (cees@fightclub.nl) of Pieter Blickman (p.blickman@hulphond.nl) van de stichting!
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
- Closed on Monday kiest Sheltersuit na pitchtraject
Laatste Nieuws
- ANWB Private Lease en Marktplaats... 21-11-2025
- Van Geloven kiest Joe Public als... 21-11-2025
- OK Creative Agency lanceert... 21-11-2025
- Herpositionering versterkt rol WTC... 21-11-2025
- The Social Hub kiest voor UM20-11-2025
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

