Warenhuis TK Maxx swingt feestdagen in

Warenhuis TK Maxx swingt feestdagen in
  • Bureaus
  • 16 nov 2021 @ 11:10
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Warenhuis TK Maxx wil dit jaar het Maxx-imale uit de feestdagen halen, beginnend met een tvc waarin een speciale versie is opgenomen van ‘Walk This Way’ van rockband Aerosmith.

Met het thema ‘Celebrate to-the-Maxx’ wil de campagne dit jaar de feestdagen extra speciaal maken.

Voor het zesde opeenvolgende jaar heeft het reclamebureau Wieden+Kennedy London de commercial van TK Maxx gemaakt, een commercial die dit jaar is geregisseerd door regisseur Raine Allen-Miller. ‘Celebrate to-the-Maxx’ vertelt het verhaal van een onverwachte held, een onhandige tiener genaamd Laurie, die zich klaarmaakt voor zijn optreden tijdens het feestdagen comebackconcert in het plaatselijke buurthuis. Omdat het concert vorig jaar werd afgelast, zijn de verwachtingen hoog en zit de zaal vol met buurtbewoners die elk hun eigen talent willen laten zien.

De commercial, gefilmd in Orpington, Engeland markeert voor het warenhuis een belangrijke primeur omdat de tvc naast het Verenigd Koningrijk en Ierland ook in Nederland, Duitsland, Oostenrijk en Polen te zien is.

Het is naar eigen zeggen ‘de grootste feestdagencampagne van TK Maxx tot nu toe en zal getoond worden in verschillende versies: 30 en 60 seconden voor televisie en tevens meerdere versies online.’

De televisiecommercial wordt ondersteund door print, digitaal, social, PR en een pan-Europese samenwerking met socialmediaplatform TikTok.

Credits

Executive Creative Director: Susan Hoffman
Creative Directors: Cal Al-Jorani and Hollie Walker
Design Director: Phil Rosieur

Lead Creatives London: Holly Hunter, Miriam Pick

Head of Production: James Guy

Producer: Iona Patterson

Planning Director: Michael Hines

Planner: Lara Janani

Comms Planning Director: Anjali Patel

Group Account Director: Matt Owen
Account Director: Tom Campbell
Account Manager: Emily Gower

Account Assistant: Paullomi Khamar

Business Affairs: Alex Coomer

Motion Graphics: Jon Harris

 

TV Production

Director: Raine Allen-Miller

Production Company: Somesuch

Director of Photography: Olan Collardy

Line Producer: James Waters

Managing Director: Seth Wilson

Casting: Kharmel Cochrane

Editor: Elise Butt

Edit Assistant: Joshua Mannox

Edit Producer: Noreen Khan

Edit House: Trim

VFX Company: Untold Studios

Exec Producer: Tom Igglesden

VFX Producer: Ella Glazer

VFX Production Assistant: Helena Almeida

VFX Lead: Tom Moreland

Colourist: Jack McGinity @Cheat

Sound Company: 750mph

Sound Designer: Sam Ashwell, Marcin Pawlik

Head of Production: Martin Critchley

Music Company: Mr Pape

Music Supervisor/Producer: Paul Brown

Track: Walk This Way – Aerosmith (organ instrumental)

 



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken