Digitaal designbureau Momkai krijgt twee nieuwe directeuren
- Bureaus
- 23 mei 2022 @ 14:06
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 23 mei 2022 @ 14:06
- Michiel van Zaane
Momkai, bureau voor ‘memberful design’ heeft twee nieuwe directeuren aangesteld. De Amerikaanse Brenna Foster is aangesteld als Strategy Director, terwijl de Nederlandse ondernemer Alex van Straaten is benoemd tot Growth Director.
Hiervoor was Foster werkzaam als creative director bij Blue State in New York, het bureau achter de presidentscampagnes van Obama, waar ze projecten leidde voor de Obama Foundation, Unicef, Ford en De Correspondent. Daarna werkte ze bij Klima, een klimaat startup in Berlijn, als chief communications officer. In haar nieuwe functie richt Foster zich op strategieën voor klanten met een internationale groeiambitie.
Van Straaten brengt meer dan 25 jaar ervaring in digital design en hielp bedrijven als Volvo, Air Miles en Port of Amsterdam door digitale transformaties heen. Als oprichter heeft hij bijna tien jaar lang zijn eigen creatieve bureau geleid: Raak in Rotterdam, dat in 2020 werd geïntegreerd in het Candid platform.
Bij memberful design (een samentrekking van meaningful membership) wordt een website, forum of ander digitaal platform zo ontworpen dat de leden zich meer betrokken voelen. Dat leidt volgens het bureau tot duurzamere relaties met de leden dan de ‘traditionele voor-wat-hoort-wat-interacties’.
Foto: Brenna Foster (links) en Alex van Straaten.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
- Closed on Monday kiest Sheltersuit na pitchtraject
Laatste Nieuws
- ANWB Private Lease en Marktplaats... 21-11-2025
- Van Geloven kiest Joe Public als... 21-11-2025
- OK Creative Agency lanceert... 21-11-2025
- Herpositionering versterkt rol WTC... 21-11-2025
- The Social Hub kiest voor UM20-11-2025
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

