Digitaal designbureau Momkai krijgt twee nieuwe directeuren
- Bureaus
- 23 mei 2022 @ 14:06
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 23 mei 2022 @ 14:06
- Michiel van Zaane
Momkai, bureau voor ‘memberful design’ heeft twee nieuwe directeuren aangesteld. De Amerikaanse Brenna Foster is aangesteld als Strategy Director, terwijl de Nederlandse ondernemer Alex van Straaten is benoemd tot Growth Director.
Hiervoor was Foster werkzaam als creative director bij Blue State in New York, het bureau achter de presidentscampagnes van Obama, waar ze projecten leidde voor de Obama Foundation, Unicef, Ford en De Correspondent. Daarna werkte ze bij Klima, een klimaat startup in Berlijn, als chief communications officer. In haar nieuwe functie richt Foster zich op strategieën voor klanten met een internationale groeiambitie.
Van Straaten brengt meer dan 25 jaar ervaring in digital design en hielp bedrijven als Volvo, Air Miles en Port of Amsterdam door digitale transformaties heen. Als oprichter heeft hij bijna tien jaar lang zijn eigen creatieve bureau geleid: Raak in Rotterdam, dat in 2020 werd geïntegreerd in het Candid platform.
Bij memberful design (een samentrekking van meaningful membership) wordt een website, forum of ander digitaal platform zo ontworpen dat de leden zich meer betrokken voelen. Dat leidt volgens het bureau tot duurzamere relaties met de leden dan de ‘traditionele voor-wat-hoort-wat-interacties’.
Foto: Brenna Foster (links) en Alex van Straaten.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Nationale Opera & Ballet lanceert ‘Ervaar Grootser’
- Team5pm sluit zich aan bij internationaal netwerk Samy
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- [column] De toekomst van strategie
- Auping lanceert campagne rond ultiem slaapcomfort
Laatste Nieuws
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij... 16-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes

