Digitaal designbureau Momkai krijgt twee nieuwe directeuren
- Bureaus
- 23 mei 2022 @ 14:06
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 23 mei 2022 @ 14:06
- Michiel van Zaane
Momkai, bureau voor ‘memberful design’ heeft twee nieuwe directeuren aangesteld. De Amerikaanse Brenna Foster is aangesteld als Strategy Director, terwijl de Nederlandse ondernemer Alex van Straaten is benoemd tot Growth Director.
Hiervoor was Foster werkzaam als creative director bij Blue State in New York, het bureau achter de presidentscampagnes van Obama, waar ze projecten leidde voor de Obama Foundation, Unicef, Ford en De Correspondent. Daarna werkte ze bij Klima, een klimaat startup in Berlijn, als chief communications officer. In haar nieuwe functie richt Foster zich op strategieën voor klanten met een internationale groeiambitie.
Van Straaten brengt meer dan 25 jaar ervaring in digital design en hielp bedrijven als Volvo, Air Miles en Port of Amsterdam door digitale transformaties heen. Als oprichter heeft hij bijna tien jaar lang zijn eigen creatieve bureau geleid: Raak in Rotterdam, dat in 2020 werd geïntegreerd in het Candid platform.
Bij memberful design (een samentrekking van meaningful membership) wordt een website, forum of ander digitaal platform zo ontworpen dat de leden zich meer betrokken voelen. Dat leidt volgens het bureau tot duurzamere relaties met de leden dan de ‘traditionele voor-wat-hoort-wat-interacties’.
Foto: Brenna Foster (links) en Alex van Straaten.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers