Riverty kiest na pitchproces voor Mr. Fox Agency
- Bureaus
- 30 nov 2022 @ 07:45
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 30 nov 2022 @ 07:45
- Michiel van Zaane
Mr. Fox Agency is na een internationale pitch geselecteerd om op Europees niveau aan de slag te gaan voor fintech bedrijf Riverty. Als eerste project helpt het bureau met de lancering van een nieuw product binnen de Subscription Economy.
Riverty verzorgt betaaloplossingen, van flexibel betalen tot consumentvriendelijke incasso. Jaap van Oirschot, strategy director en medeoprichter van Mr Fox: ‘We zijn trots om een bijdrage te gaan leveren in de merkgroei van Riverty. Dat gaan we doen met o.a. aansprekende B2B content en campagnes die de nieuwe positionering tot leven brengen.’
Tijdens het pitchproces is gezocht naar een geschikte strategisch-creatieve partner voor externe campagnes in diverse landen voor de komende jaren. Het bureau wordt verantwoordelijk voor het ontwikkelen van nieuwe B2B content en de uitrol hiervan in de marketingfunnel.
Tanja Buchwald, Senior Product Marketing Consultant bij Riverty: ‘We zochten een bureau dat met nieuw perspectief kijkt naar ons merk, de dynamiek van fintech begrijpt en weet hoe we content gedreven campagnes kunnen opzetten en uitrollen. Mr Fox paste perfect binnen dit profiel.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
Laatste Nieuws
- The Social Hub kiest voor UM20-11-2025
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
- Vattenfall verlengt... 18-11-2025
- Nederland ervaart grootschalige... 18-11-2025
- Ruilen? Niet bij deze bon18-11-2025
- Nederland blijkt liever dan gedacht... 18-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

