Riverty kiest na pitchproces voor Mr. Fox Agency

Riverty kiest na pitchproces voor Mr. Fox Agency
  • Bureaus
  • 30 nov 2022 @ 07:45
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Mr. Fox Agency is na een internationale pitch geselecteerd om op Europees niveau aan de slag te gaan voor fintech bedrijf Riverty. Als eerste project helpt het bureau met de lancering van een nieuw product binnen de Subscription Economy.

Riverty verzorgt betaaloplossingen, van flexibel betalen tot consumentvriendelijke incasso. Jaap van Oirschot, strategy director en medeoprichter van Mr Fox: ‘We zijn trots om een bijdrage te gaan leveren in de merkgroei van Riverty. Dat gaan we doen met o.a. aansprekende B2B content en campagnes die de nieuwe positionering tot leven brengen.’

Tijdens het pitchproces is gezocht naar een geschikte strategisch-creatieve partner voor externe campagnes in diverse landen voor de komende jaren. Het bureau wordt verantwoordelijk voor het ontwikkelen van nieuwe B2B content en de uitrol hiervan in de marketingfunnel.

Tanja Buchwald, Senior Product Marketing Consultant bij Riverty: ‘We zochten een bureau dat met nieuw perspectief kijkt naar ons merk, de dynamiek van fintech begrijpt en weet hoe we content gedreven campagnes kunnen opzetten en uitrollen. Mr Fox paste perfect binnen dit profiel.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken