Brabantia lanceert nieuwe internationale merkcampagne 'It's the little things'
- Bureaus
- 7 mrt 2023 @ 08:00
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - MarketingCampagnes
- 7 mrt 2023 @ 08:00
- Nanny Kuilboer
Met de nieuwe campagne in samenwerking met het Eindhovense Megawatt wil Brabantia een beweging in gang zetten naar een bewuster en duurzamer leven thuis door te laten zien dat juist de kleine dingen in het leven van grote waarde kunnen zijn.
Simon Coolen, Creative Director Megawatt: ‘Tot nu toe was de communicatie van Brabantia vaak functioneel en gefocust op de producten zelf. Het familiebedrijf is als Nederlandse wereldspeler met een rijke heritage natuurlijk een droomklant voor elk bureau. We zijn dan ook super trots op deze eerste campagne die we samen hebben neergezet. Het begin van een Brabants avontuur met internationale allure.’
Brabantia gaat voor conscious consumerism
Met de nieuwe campagne haakt Brabantia aan op de groeiende trend van conscious consumerism. Coolen: ‘We lijken ons er steeds meer van bewust te worden dat het leven niet gaat om groter, sneller, sterker. We willen juist ontspullen, respectvol omgaan met de wereld en dankbaar zijn voor de dingen die we hebben. Want dat is toch uiteindelijk waar het leven om draait; de kleine dingen.’
Mark Voncken, Chief Marketing & Innovation Officer bij Brabantia: ‘Wij geloven dat juist de kleine dingen in het leven ontzettend waardevol zijn en het verschil kunnen maken. Dit zie je ook terug in onze producten. Vaak zijn het juist de kleine dingen die het verschil maken in design of functionaliteit. In deze nieuwe internationale campagne willen we consumenten inspireren om samen een mooier, plezieriger en duurzamer thuis te creëren.’ De campagne gaat eerst live in Nederland en België en zal daarna zichtbaar worden in Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk, Spanje en Duitsland.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- [onderzoek] Bijna helft van Nederlanders wil AI-content...
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert... 30-06-2025
- Popal kiest Umfang na pitch30-06-2025
- Aldi scoort met nieuwe XXL-fancampagne30-06-2025
- All Response Media werkt voor... 27-06-2025
- Digitale bureaus toonden veerkracht... 27-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation