Brabantia lanceert nieuwe internationale merkcampagne 'It's the little things'
- Bureaus
- 7 mrt 2023 @ 08:00
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - MarketingCampagnes
- 7 mrt 2023 @ 08:00
- Nanny Kuilboer
Met de nieuwe campagne in samenwerking met het Eindhovense Megawatt wil Brabantia een beweging in gang zetten naar een bewuster en duurzamer leven thuis door te laten zien dat juist de kleine dingen in het leven van grote waarde kunnen zijn.
Simon Coolen, Creative Director Megawatt: ‘Tot nu toe was de communicatie van Brabantia vaak functioneel en gefocust op de producten zelf. Het familiebedrijf is als Nederlandse wereldspeler met een rijke heritage natuurlijk een droomklant voor elk bureau. We zijn dan ook super trots op deze eerste campagne die we samen hebben neergezet. Het begin van een Brabants avontuur met internationale allure.’
Brabantia gaat voor conscious consumerism
Met de nieuwe campagne haakt Brabantia aan op de groeiende trend van conscious consumerism. Coolen: ‘We lijken ons er steeds meer van bewust te worden dat het leven niet gaat om groter, sneller, sterker. We willen juist ontspullen, respectvol omgaan met de wereld en dankbaar zijn voor de dingen die we hebben. Want dat is toch uiteindelijk waar het leven om draait; de kleine dingen.’
Mark Voncken, Chief Marketing & Innovation Officer bij Brabantia: ‘Wij geloven dat juist de kleine dingen in het leven ontzettend waardevol zijn en het verschil kunnen maken. Dit zie je ook terug in onze producten. Vaak zijn het juist de kleine dingen die het verschil maken in design of functionaliteit. In deze nieuwe internationale campagne willen we consumenten inspireren om samen een mooier, plezieriger en duurzamer thuis te creëren.’ De campagne gaat eerst live in Nederland en België en zal daarna zichtbaar worden in Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk, Spanje en Duitsland.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Kansspelautoriteit waarschuwt... 18-09-2025
- Dentsu Creative Amsterdam viert 20... 18-09-2025
- Ra*w en One:Nil dagen creatief... 18-09-2025
- Campagne ‘Blijf in beeld’ richt zich... 17-09-2025
- Univé lanceert zakelijke campagne... 15-09-2025
- Mooie Boules en Gardeners bundelen... 15-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes