Brabantia lanceert nieuwe internationale merkcampagne 'It's the little things'
- Bureaus
- 7 mrt 2023 @ 08:00
- Link
-
Nanny Kuilboer
redactie MarketingTribune
BBP Media - MarketingTribune - MarketingCampagnes
- 7 mrt 2023 @ 08:00
- Nanny Kuilboer
Met de nieuwe campagne in samenwerking met het Eindhovense Megawatt wil Brabantia een beweging in gang zetten naar een bewuster en duurzamer leven thuis door te laten zien dat juist de kleine dingen in het leven van grote waarde kunnen zijn.
Simon Coolen, Creative Director Megawatt: ‘Tot nu toe was de communicatie van Brabantia vaak functioneel en gefocust op de producten zelf. Het familiebedrijf is als Nederlandse wereldspeler met een rijke heritage natuurlijk een droomklant voor elk bureau. We zijn dan ook super trots op deze eerste campagne die we samen hebben neergezet. Het begin van een Brabants avontuur met internationale allure.’
Brabantia gaat voor conscious consumerism
Met de nieuwe campagne haakt Brabantia aan op de groeiende trend van conscious consumerism. Coolen: ‘We lijken ons er steeds meer van bewust te worden dat het leven niet gaat om groter, sneller, sterker. We willen juist ontspullen, respectvol omgaan met de wereld en dankbaar zijn voor de dingen die we hebben. Want dat is toch uiteindelijk waar het leven om draait; de kleine dingen.’
Mark Voncken, Chief Marketing & Innovation Officer bij Brabantia: ‘Wij geloven dat juist de kleine dingen in het leven ontzettend waardevol zijn en het verschil kunnen maken. Dit zie je ook terug in onze producten. Vaak zijn het juist de kleine dingen die het verschil maken in design of functionaliteit. In deze nieuwe internationale campagne willen we consumenten inspireren om samen een mooier, plezieriger en duurzamer thuis te creëren.’ De campagne gaat eerst live in Nederland en België en zal daarna zichtbaar worden in Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk, Spanje en Duitsland.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redactie MarketingTribune
- Website:http://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Being There organiseert Insight... 28-05-2023
- Nieuwe positionering van... 26-05-2023
- Van Artificial Intelligence naar... 26-05-2023
- Sanne Tolsma nieuwe Managing... 26-05-2023
- Smyle tandpasta gebruikt Strand... 26-05-2023
- SAN 2022: ABC'tje voor Kruidvat,... 25-05-2023
MarketingTribune Events
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day
- 19sep 2023
CrossBorder Event
- 5okt 2023
CustomerFirst Congres