NIBC kiest Vengean voor alle kanalen

NIBC kiest Vengean voor alle kanalen
  • Bureaus
  • 8 mrt 2023 @ 08:09
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

De Nederlandse bank NIBC heeft creative branding agency Vengean gekozen voor haar cross-channel branding, communicatie en visual identity.

Het bureau moet, in nauwe samenwerking met NIBC, het merk helpen verdere groei en toekomstaandeel te verwerven in binnen- en buitenland, voor zowel NIBC Corporate als NIBC Direct. In lijn met NIBC’s nieuwe strategie en purpose ‘enabling ambitions by financing assets’, ontwikkelde het bureau een nieuwe portfoliostrategie, positionering, brand story, logo en visuele identiteit, die NIBC in haar totaliteit verenigt onder één sterk beeldmerk. Ondertussen werken NIBC en Vengean samen aan verdere on- en offline communicatie en content voor de diverse B2B en B2C kanalen waarin NIBC actief is.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken