NIBC kiest Vengean voor alle kanalen
- Bureaus
- 8 mrt 2023 @ 08:09
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 8 mrt 2023 @ 08:09
- Michiel van Zaane
De Nederlandse bank NIBC heeft creative branding agency Vengean gekozen voor haar cross-channel branding, communicatie en visual identity.
Het bureau moet, in nauwe samenwerking met NIBC, het merk helpen verdere groei en toekomstaandeel te verwerven in binnen- en buitenland, voor zowel NIBC Corporate als NIBC Direct. In lijn met NIBC’s nieuwe strategie en purpose ‘enabling ambitions by financing assets’, ontwikkelde het bureau een nieuwe portfoliostrategie, positionering, brand story, logo en visuele identiteit, die NIBC in haar totaliteit verenigt onder één sterk beeldmerk. Ondertussen werken NIBC en Vengean samen aan verdere on- en offline communicatie en content voor de diverse B2B en B2C kanalen waarin NIBC actief is.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
Laatste Nieuws
- Herpositionering versterkt rol WTC... 21-11-2025
- The Social Hub kiest voor UM20-11-2025
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
- Vattenfall verlengt... 18-11-2025
- Nederland ervaart grootschalige... 18-11-2025
- Ruilen? Niet bij deze bon18-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

