NIBC kiest Vengean voor alle kanalen

- Bureaus
- 8 mrt 2023 @ 08:09
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 8 mrt 2023 @ 08:09
- Michiel van Zaane
De Nederlandse bank NIBC heeft creative branding agency Vengean gekozen voor haar cross-channel branding, communicatie en visual identity.
Het bureau moet, in nauwe samenwerking met NIBC, het merk helpen verdere groei en toekomstaandeel te verwerven in binnen- en buitenland, voor zowel NIBC Corporate als NIBC Direct. In lijn met NIBC’s nieuwe strategie en purpose ‘enabling ambitions by financing assets’, ontwikkelde het bureau een nieuwe portfoliostrategie, positionering, brand story, logo en visuele identiteit, die NIBC in haar totaliteit verenigt onder één sterk beeldmerk. Ondertussen werken NIBC en Vengean samen aan verdere on- en offline communicatie en content voor de diverse B2B en B2C kanalen waarin NIBC actief is.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CoolBest klieft fruit doormidden in ijskoude wereld
- Longlist SAN Next Merkenbouwer 2022 bekend; 15 genomineerden
- Dentsu Creative breidt social team uit
- Nieuwe koers Museum Rembrandthuis
- M2Media en Online Company lanceren geïntegreerd bureau M2|OC
- SAN nominaties: Bavaria, TBWA, Fama Volat en Fitzroy grote...
Laatste Nieuws
- Adidas presenteert The Ridiculous Run23-03-2023
- LVTPR wordt Charly PR23-03-2023
- PR-bureau Lunhar opent deuren in... 23-03-2023
- Olivier Koning vertrekt bij Being... 23-03-2023
- Seepje kiest voor Higuita en... 23-03-2023
- Nieuwe campagne HalloStroom stelt... 22-03-2023
MarketingTribune Events
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day