Judith van Oudheusden

Judith van Oudheusden
Werkt bij: Contenticiteit
Functie: Contentmarketeer

Biografie Judith is als contentmarketeer betrokken bij start-up Contenticiteit. Zij houdt zich in die rol vooral bezig met het uitzetten van een strategie die als houvast dient voor alle contentmarketing-uitingen via de website en social media-kanalen van haar opdrachtgevers en de start-up zelf.

Het verhaal komt eerst, is haar motto, en dat gebruikt ze als uitgangspunt voor authentieke content die boeit en bindt. Om ervoor te zorgen dat contentcampagnes zo effectief mogelijk zijn, adviseert ze ook over SEO-optimalisatie en belangrijke functionaliteiten zodat de website ook echt klaar is voor meer bezoekers.

Recente artikelen van Judith van Oudheusden

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken