NRC XTR breidt team uit

NRC XTR breidt team uit
  • Content
  • 4 feb 2020 @ 15:24
  • 18018 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Branded contentContentPersonaliaUitgevers

NRC XTR, het branded content-label van NRC Media, breidt uit met drie nieuwe collega's: Wilfred Mons (branded content director, foto), Kitty Lakeman (content manager) en Jan Willem Verzeilberg (account director).

Madelon Fortuin (commercieel directeur bij NRC en verantwoordelijk voor NRC XTR) is keynote speaker op Branded Content Event, aanstaande donderdag in Amsterdome.

NRC laat weten dat zijn commerciële content goed wordt gelezen, gezien en gehoord, met naast tekst en beeld ook steeds meer video en podcasts. Het verantwoordelijke label NRC XTR maakt branded content vanuit journalistieke invalshoeken met de pay-off 'verhalen waar je wijzer van wordt'. 

De nieuwelingen die hiermee aan de slag gaan zijn:

  • Wilfred Mons is benoemd tot branded content director en keert hiermee terug bij NRC. Hij stond aan de wieg van NRX XTR, maar verliet NRC om een andere droom te realiseren met het ontwikkelen van onroerend goed. Nu de basis daar is gelegd heeft hij de ruimte om NRC XTR naar de volgende fase te stuwen.
  • Jan Willem Verzeilberg is als account director verantwoordelijk voor de commerciële relatie met contentlabels bij mediabureaus. Ook draagt hij zorg voor adverteerders. In de periode 2013-2018 was hij al eerder actief als salesman bij NRC.
  • Kitty Lakeman treedt aan als content manager. Zij deed eerder ervaring op als redacteur bij TV (5 Uur Show, Ook dat nog) en print (Mikro Gids, Vriendin). Recent werkte ze voor Hallo Jumbo, het branded content-magazine van de supermarktketen.

Madelon Fortuin, commercieel directeur bij NRC, laat weten: 'Ik ben trots op deze collega's, die ieder op hun eigen vakgebied ongelooflijk veel kennis, kunde en ervaring in huis hebben. Zij doen recht aan de kernwaarden van NRC zoals deskundigheid, betrouwbaarheid en integriteit. Nog los daarvan zijn het buitengewoon leuke mensen met wie het fijn samenwerken is. En hoe leuk is het dat twee van deze drie na wat omzwervingen buiten NRC, toch heel graag juist bij ons willen werken. Daar ben ik trots op, omdat het iets zegt over de wijze waarop wij werken en samenwerken binnen NRC.'


Jan Willem Verzeilberg.


Kitty Lakeman.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken