NRC XTR breidt team uit
- Content
- 4 feb 2020 @ 15:24
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Branded contentContentPersonaliaUitgevers
- 4 feb 2020 @ 15:24
- Lucas Boon
NRC XTR, het branded content-label van NRC Media, breidt uit met drie nieuwe collega's: Wilfred Mons (branded content director, foto), Kitty Lakeman (content manager) en Jan Willem Verzeilberg (account director).
Madelon Fortuin (commercieel directeur bij NRC en verantwoordelijk voor NRC XTR) is keynote speaker op Branded Content Event, aanstaande donderdag in Amsterdome.
NRC laat weten dat zijn commerciële content goed wordt gelezen, gezien en gehoord, met naast tekst en beeld ook steeds meer video en podcasts. Het verantwoordelijke label NRC XTR maakt branded content vanuit journalistieke invalshoeken met de pay-off 'verhalen waar je wijzer van wordt'.
De nieuwelingen die hiermee aan de slag gaan zijn:
- Wilfred Mons is benoemd tot branded content director en keert hiermee terug bij NRC. Hij stond aan de wieg van NRX XTR, maar verliet NRC om een andere droom te realiseren met het ontwikkelen van onroerend goed. Nu de basis daar is gelegd heeft hij de ruimte om NRC XTR naar de volgende fase te stuwen.
- Jan Willem Verzeilberg is als account director verantwoordelijk voor de commerciële relatie met contentlabels bij mediabureaus. Ook draagt hij zorg voor adverteerders. In de periode 2013-2018 was hij al eerder actief als salesman bij NRC.
- Kitty Lakeman treedt aan als content manager. Zij deed eerder ervaring op als redacteur bij TV (5 Uur Show, Ook dat nog) en print (Mikro Gids, Vriendin). Recent werkte ze voor Hallo Jumbo, het branded content-magazine van de supermarktketen.
Madelon Fortuin, commercieel directeur bij NRC, laat weten: 'Ik ben trots op deze collega's, die ieder op hun eigen vakgebied ongelooflijk veel kennis, kunde en ervaring in huis hebben. Zij doen recht aan de kernwaarden van NRC zoals deskundigheid, betrouwbaarheid en integriteit. Nog los daarvan zijn het buitengewoon leuke mensen met wie het fijn samenwerken is. En hoe leuk is het dat twee van deze drie na wat omzwervingen buiten NRC, toch heel graag juist bij ons willen werken. Daar ben ik trots op, omdat het iets zegt over de wijze waarop wij werken en samenwerken binnen NRC.'
Jan Willem Verzeilberg.
Kitty Lakeman.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- nrc media
- wilfred mons
- branded content event
- kitty lakeman
- branded content
- nrc
- jam willem verzeilberg
- madelon fortuin
- nrc xtr
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Buut bank gelanceerd: grip op geld met Gen Z-content
- GPCM2025: 'Campagnes moeten naadloos bewegen tussen...
- GPCM2025: 'De prijs was een enorme bevestiging voor Knorr en...
- ‘Nee betekent nee’: nieuwe campagne tegen grensoverschrijdend...
- Kinderen ontwerpen feestdagenkaarten voor Kinderpostzegels
- FME en We Agency lanceren jongerenplatform Dukteep
Laatste Nieuws
- Lego World 2025: bouwen aan beleving... 16-09-2025
- Bibliotheek Rotterdam belicht... 16-09-2025
- 'De Grand Prix draait niet om... 16-09-2025
- Groei Veilig start campagne voor... 16-09-2025
- GPCM2025: 'Een helder concept kan... 16-09-2025
- Thuisarts start campagne tegen... 15-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes