Epilepsiefonds naar Total Design
- Design
- 14 dec 2020 @ 14:09
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Digital designVisual id
- 14 dec 2020 @ 14:09
- Redactie MarketingTribune
Het Koninklijke Epilepsiefonds - het oudste gezondheidsfonds van Nederland - is gefuseerd met de Epilepsie Vereniging en hoopt de nieuwe gezamenlijke merkidentiteit en campagne van de hand van Total Design vanaf internationale Epilepsiedag op maandag 8 februari 2021 uit te rollen.
Met gebundelde krachten hoopt het Epilepsiefonds meer bij te dragen aan onderzoek, informatie en ontmoeting. Er is ook een nieuwe directeur aangetrokken en er is een nieuwe strategie ontwikkeld. De uitdaging voor 2021 is om met de nieuwe identiteit, campagne, website en een versnelde digitale ontwikkeling de doelgroep nog beter te kunnen bereiken en activeren.
1 op de 100 Nederlanders heeft epilepsie
Joost Wijnhoud, directeur Epilepsiefonds: ‘Het zijn geen makkelijke tijden voor goede doelen. Juist nu is het de tijd om in de tegenaanval te gaan. Het is geweldig dat we, na een pitch, in Total Design een partner hebben gevonden die het potentieel ziet en dat samen met ons wil waarmaken. Zo sluiten zich steeds meer partijen aan en bouwen we aan een beweging van mensen en organisaties die samen werken aan onze missie: een beter kwaliteit van leven voor mensen met epilepsie.'
Ruim 1 op de 100 Nederlanders heeft epilepsie. Tweederde van deze mensen kan door behandeling, medicatie en aanpassing van hun leefstijl de aanvallen onderdrukken.
Total Design meerjarig partner Epilepsiefonds
Henriette Verkerk, Head of Design bij Total Design: ‘Total Design is verheugd te zijn gekozen als meerjarig partner van het Epilepsiefonds. Met 200.000 mensen met epilepsie, worden een miljoen Nederlanders direct en indirect geraakt. Die samen met een enthousiast team in beweging brengen, is natuurlijk een fantastische uitdaging. En het mooie is dat we hiervoor alle disciplines die we in huis hebben tegelijk kunnen inzetten.’
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuwe merkidentiteit Transavia... 23-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

