Young Perfect ontwikkelt nieuwe positionering en huisstijl samen met Vengean

Young Perfect ontwikkelt nieuwe positionering en huisstijl samen met Vengean
  • Design
  • 3 nov 2022 @ 14:14
  • 15894 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • MarketingcommunicatieCreatieStrategie

Shoppers veranderen en bureau Young Perfect beweegt mee, van 'future proof naar part of the future'. Reden voor een nieuwe positionering en huisstijl.

Young Perfect staat bekend als partner voor shopper marketing. Het bureau is in 1990 gestart met productdemonstraties en naar eigen zeggen uitgegroeid tot hét toonaangevende bedrijf in Internationale, nationale en lokale omnichannel shopperactivaties. 'Als familiebedrijf is Young Perfect vanuit bevlogenheid en ondernemerschap verder ontwikkeld tot partner voor volwaardige integrale (retail)marketingcampagnes.'

Het retaillandschap en shoppergedrag is voortdurend in beweging. In deze tijden vol uitdagingen wordt de roep om creativiteit en effectiviteit steeds groter. Rendement van geïnvesteerde euro’s moet hoger en bereik moet direct omgezet worden in concreet resultaat.

'Young Perfect kiest er voor om een bepalend onderdeel van de toekomst te zijn. Met een breder dienstenportfolio van datagedreven strategie & creatie, content ontwikkeling & productie tot effectieve activaties die klanten raken en (meetbaar) het verschil maken. En met impact door  verbinding te leggen tussen retail, foodservice en horeca. In Nederland en België.'

Vanaf nu ontwikkelt Young Perfect dus vanaf strategie en concept omnichannel experience campagnes, meldt het bureau. 'En creëert het waardevolle content in de vorm van recepten, fotografie en video voor online en social media. Plus creatieve activaties en experiences daar waar de shopper is. Met Eatertainment, het food & experience platform van Young Perfect, wordt inspiratie geboden aan een groot publiek, direct verbonden met de online koopknop.'

Dit uitgebreidere dienstenpakket vraagt om een heldere positionering en nieuwe ‘verpakking’. In samenwerking met Andy Mosmans is de merkstrategie aangescherpt en vervolgens zijn met diens nieuwe bureau Vengean een nieuwe brand story en visual identity ontwikkeld om de nieuwe propositie consistent in alle communicatiekanalen kracht bij te zetten. Dit onder het motto: 'Young Perfect. Van food naar Fabulous.'
(PvWK)

 

Over Young Perfect
'Young Perfect is een Brabants familiebedrijf: gastvrij, uitbundig, dynamisch en ondernemend. Sinds 32 jaar actief in foodmarketing en uitgegroeid tot hét toonaangevende bedrijf in shopperactivaties. Inmiddels worden impactvolle integrale (retail)marketingcampagnes ontwikkeld waarbij alle touchpoints van de customer journey worden aangeraakt. Young Perfect laat laat  merken naar meer smaken!'

(bron: YP)

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken