Jumbo viert Tour-succes met bloemenaanbod
- Food-en-retail
- 29 jul 2019 @ 10:45
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - WinkelenPartnershipMarketing
- 29 jul 2019 @ 10:45
- Peter van Woensel Kooy
Retailketen en hoofdsponsor Jumbo viert het succes van de Jumbo-Visma-wielerploeg tijdens de Tour de France met een paginagrote dagblad-advertentie en een speciale bloemenmarketing-inhaker.
‘Merci’ kopt in grote letters boven de advertentie op een Gele Trui-gele achtergrond. Daaronder de namen van de ploeg van Jumbo-Visma die deelnam aan de Tour en de hashtag #samenwinnen. ‘Dat verdient een bloemetje’, stelt de retailer vervolgens in de ad, 'Wat een onvergetelijke Tour de France hebben jullie gereden! Met fantastische ritzeges, de eerste gele trui in 30 jaar en Steven op het podium. Om deze schitterende prestatie te vieren krijgen onze klanten op 29 en 30 juni drie bossen Jumbo-zonnebloemen voor maar €5.’
Met retailsucces op de baan
Jumbo beleeft momenteel veel plezier van de sponsor-activiteiten. Tijdens de laatste etappe voor de Tour werd de voedingsapp 'Jumbo Foodcoach' van het familiebedrijf al door Richard Plugge van de wielerploeg in een interview (dus via free publicity) genoemd als een belangrijke steunpilaar in de aanpak van de Jumbo-Visma wielerploeg. Afgelopen weekend won Jumbo-protegé en Formule 1 coureur Max Verstappen bovendien de Grand Prix in Duitsland.
(PvWK)
Beeldcredit: Team Jumbo-Visma webshop
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- interview
- Jumbo Foodcoach
- Parijs
- F1
- Colette van Eerd
- Jumbo-Visma
- Jumbo
- Grand Prix
- Max Verstappen
- Richard Plugge
- fiets
- Tour
- wielerploeg
- steunpilaar
- Duitsland
- voedingsapp
- berg
- sponsoring
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Rivièra Maison tot verrassing woonbranche failliet
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
- Eén swipe mixt twee bonensoorten: Philips Baristina promoot...
- Dirk krijgt hoogste score in YouGov / Distrifood-rapport
- Holie's introduceert de Sugar-Score
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
- Wibra groeit stevig door met... 04-07-2025
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
- Albert Heijn en franchisenemers... 02-07-2025
- Holie's introduceert de Sugar-Score02-07-2025
- Veggies First: van bijgerecht naar... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers