Jumbo viert Tour-succes met bloemenaanbod

Jumbo viert Tour-succes met bloemenaanbod
  • Food-en-retail
  • 29 jul 2019 @ 10:45
  • 14658 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • WinkelenPartnershipMarketing

Retailketen en hoofdsponsor Jumbo viert het succes van de Jumbo-Visma-wielerploeg tijdens de Tour de France met een paginagrote dagblad-advertentie en een speciale bloemenmarketing-inhaker.

‘Merci’ kopt in grote letters boven de advertentie op een Gele Trui-gele achtergrond. Daaronder de namen van de ploeg van Jumbo-Visma die deelnam aan de Tour en de hashtag #samenwinnen. ‘Dat verdient een bloemetje’, stelt de retailer vervolgens in de ad, 'Wat een onvergetelijke Tour de France hebben jullie gereden! Met fantastische ritzeges, de eerste gele trui in 30 jaar en Steven op het podium. Om deze schitterende prestatie te vieren krijgen onze klanten op 29 en 30 juni drie bossen Jumbo-zonnebloemen voor maar €5.’

Met retailsucces op de baan
Jumbo beleeft momenteel veel plezier van de sponsor-activiteiten. Tijdens de laatste etappe voor de Tour werd de voedingsapp 'Jumbo Foodcoach' van het familiebedrijf al door Richard Plugge van de wielerploeg in een interview (dus via free publicity) genoemd als een belangrijke steunpilaar in de aanpak van de Jumbo-Visma wielerploeg. Afgelopen weekend won Jumbo-protegé en Formule 1 coureur Max Verstappen bovendien de Grand Prix in Duitsland.
(PvWK)



Beeldcredit: Team Jumbo-Visma webshop

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

ISMI

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken