Genomineerden voor Foodservice Award 2021 zijn bekend
- Food-en-retail
- 18 jan 2021 @ 11:38
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodMarketing
- 18 jan 2021 @ 11:38
- Peter van Woensel Kooy
De genomineerden voor de ‘Foodservice Award 2021’ verkiezing zijn bekend. Zesentwintig foodservice bedrijven maken kans op een (categorie)prijs. Bekijk hier het complete overzicht.
In deze bijzondere editie, waarbij de meeste deelnemers (gedeeltelijk) gesloten zijn geweest, zijn er bijna 17.000 beoordelingen verzameld. Consumenten beoordeelden hun favoriete foodservice bedrijf gemiddeld met een 7,12. De verkiezing is een initiatief van Q&A in samenwerking met Horecava en werd dit jaar voor de derde keer georganiseerd.
Domino’s Pizza, La Place en McDonald’s zijn grote kanshebbers voor een ‘Foodservice Award’. Zij wisten zich in meerdere categorieën te nomineren. Onder de overige genomineerden bevinden zich onder andere De Kaaskoning, Pathé Théatres, Subway, Gall & Gall, La Place en De Efteling.
Consument hecht het meeste waarde aan prijs-kwaliteit De consument geeft bij de beoordeling van zijn favoriete foodservice bedrijf onder andere een oordeel over de prijs, het assortiment en de service. Deze editie zijn er ook aspecten toegevoegd die zich specifiek op de situatie rondom COVID-19 richten, zoals veiligheid, hygiëne en service. Van alle aspecten vindt de consument het aspect prijs-kwaliteit het belangrijkst, gevolgd door assortiment, gemak en gastvrijheid. Het gemak werd het hoogst beoordeeld: dit aspect heeft als gemiddeld eindcijfer een 8,00.
Gemiddelde behaalde cijfers per aspect
Prijs-kwaliteit 7,41
Assortiment 7,78
Bereikbaarheid 7,89
Sfeer 7,47
Gemak 8,00
Gastvrijheid 7,82
Veiligheid 7,84
Hygiëne 7,77
Service 7,79
Genomineerden ‘Foodservice Award 2021
Op alfabetische volgorde:
Bezorgen
AH.NL
Domino's Pizza
Jumbo.nl
Thuisbezorgd.nl
Café’s/Restaurants
De Beren
La Place
Fastservice
Domino's Pizza
McDonald's
Hotels
Fletcher Hotels
Van der Valk
Koffie & Lunchrooms
Brownies&Downies
Délifrance
Starbucks
Subway
Leisure
De Efteling
La Place
Landal Greenparks
Pathé Théatres
Roompot Vakanties
Marktkramen
De Kaaskoning
Holland Kaascentrum
't Stoepje
Pompshops
Esso Tankstations
Shell Tankstations
Snackbars
Febo
Kwalitaria
Speciaalzaken
De Keurslager
Gall & Gall
To Go
AH to Go
McDonald’s
(PvWK)
Meer info over Horecava Unlimited op 1 februari a.s. en de uitreiking klik hier
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- La Place en McDonald’s
- De Kaaskoning
- categorieën
- La Place
- Gall & Gall
- Domino’s Pizza
- Q&A
- Horecava
- Subway
- kanshebbers
- retail
- Pathé Théatres
- marketing
- Foodservice Award
- De Efteling
- Foodservice Award
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- 'Actionkiller' Die Grenze opent in Amsterdam
- Sinterklaascampagne van Raak zoomt in op online gedrag
- [marketeer 238] Josje Geluk - founder Luck Bag: 'Marketing...
- [marketeer 237] Patricia Douma - marcombazin Dopper: 'Wij zijn...
- [retailmedia] MediaMarkt ingezet als non-endemic showroomals...
- Lidl lanceert Let’s Grow: nieuw platform geeft vrouwelijke...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] Kerst 2025: wat... 03-12-2025
- Fritz-kola start... 01-12-2025
- 'Actionkiller' Die Grenze opent in... 01-12-2025
- [marketeer 238] Josje Geluk -... 28-11-2025
- [retailmedia] MediaMarkt ingezet als... 27-11-2025
- AAlcoholvrij speciaalbier groeit... 27-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




