Programma Horecava online op 1 februari bekend
- Food-en-retail
- 20 jan 2021 @ 00:01
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodMarketing
- 20 jan 2021 @ 00:01
- Peter van Woensel Kooy
Het programma van Horecava Limited op 1 februari (streaming) vanuit de Rai Amsterdam krijgt vorm, met sprekers, innovaties, kennissessies en start-ups. Innovatief is de mogelijkheid om nieuwe producten toch écht te proeven. De organisatie geeft tips waar je moet zijn en hoe.
'Want er is zoveel, dat je op sommige momenten gewoon moet kiezen', aldus eindverantwoordelijke Carlijn Groen-Wijnmalen (foto), Food Group Director van de 'Horecava Limited' in 2021. Zij opent op 1 februari om 09:45u het digitale event op de Horecava Website. Dit zal nog vooraf worden gegaan door het (ook digitale) traditionele foodmarketing ontbijt, de 'Marketing Breakfast Club'.
Wat zijn de sessies die je volgens haar niet mag missen?
Stage: Het Podium
Dit is het hoofdpodium van Horecava Limited. Op dit onafhankelijke podium bieden verschillende sessies inzichten in de markt, trends en mogelijkheden. Hier schuiven bekende en spraakmakende gezichten uit de markt aan tafel en reiken we meerdere awards uit.
Als gezegd om 09:45u de opening met bekendmaking genomineerden #hartvoordehoreca door Carlijn Groen-Wijnmalen, Director Food Horecava. Ik open deze speciale editie van Horecava. Daarbij maak ik ook de genomineerden voor de #hartvoordehoreca actie bekend. Samen met Rober Willemsen (KHN) presenteer ik een actuele feiten en cijfers uit de branche. Vervolgens...
Marketing Breakfast Club:
In samenwerking met Foodservice XS presenteert Lukas Vlaar voor de derde keer op Horecava de Marketing Breakfast Club. Met dit jaar het thema Meaningful Marketing. 'Dit is de kennissessie die je als foodservice markteer niet mag missen.'
De Horecawereld Draait Door:
Drie sessies met andere onderwerpen. Aan tafel zitten ondernemers, ceo’s en pioniers uit de branche. Zij gaan dieper in op het toekomstperspectief van de horeca en het veranderende consumentengedrag. De Horecawereld Draait Door wordt gehost door Charles van Goch (HotelloTOP international) en Stephanie van Oorschot (HotelloTOP Nederland) en is een samenwerking tussen HotelloTOP en Horecava.
Trendreports van Entree Magazine:
Entree Magazine neemt je in 2 verschillende sessies mee in de huidige en toekomstige trends waar je op in kunt springen.
Robotisering vs personeel en vakbekwaamheid:
SVH zit aan tafel om hun kennis op dit vlak te delen. Hoe ga je hiermee om als ondernemer en wat kan juist wel of niet worden overgenomen om het personeel te ontlasten of kosten te besparen? Etienne de Jager, mede – eigenaar van Hajé restaurants zit voor het eerst aan tafel om zijn visie te delen over efficiency, automatisering en het belang van constante kwaliteit binnen zijn familiebedrijf.
Foodservice Award uitreiking voor beste foodservice bedrijf
Uitreiking Hotello of the Year Award: Wie van de drie genomineerde hotello’s wordt in 2021 Hotello of the year? Gijs Hendrikx, Ilona van Rooij en Juliette Zwaan lieten al ruim 50 genomineerden achter zich. Wie van deze drie wordt de uiteindelijke winnaar? Dat zie je op 1 februari tijdens tijdens Horecava Limited gestreamd op Het Podium.
Stage: De Tastings
Bij de live tastingsessies is het mogelijk om via de Horecava tasting app deel te nemen aan een virtuele proeverij. Alhoewel, virtueel? De producten krijg je van te voren thuis gestuurd in een tastingbox. Die kun je dus echt proeven, ruiken en beleven! Zoals de Vegan Tasting en de tasting van Coca Cola. Tijdens het tijdsslot van de door jou gekozen tasting speel je het tastingspel. Hierbij maak je kennis met de nieuwe producten, ontdek je verrassende smaakcombinaties en je krijgt meer informatie. Deze interactieve tastings geven je bijna het ‘echte Horecava’ gevoel.
De Tasting: interactieve proeverijen
Ontdek hier hoe je kennismaakt met producten van Royal Bliss, Ardo, Nestlé Professional en meer.
Stage: De Expert
Bij de Expert vind je diverse kennissessies over relevante vraagstukken uit de branche. Hier worden oplossingen en nieuwe diensten of producten gepresenteerd. Iets waar je als horecaondernemer, chef of bedrijfsleider nu of in de toekomst iets mee kunt. Deze masterclasess van totaal 20 minuten zijn bommetjes van informatie met elk hun eigen thema. Niet te missen als jij je extra wilt verdiepen in de markt en mogelijkheden.
Stage: De Start-up
Op deze stage presenteren start- en scale-ups letterlijk hun elevator pitch. In deze korte presentatie laten ze hun nieuwe product of dienst zien. Deze start-ups hebben zich meebewogen met de huidige markt en zijn in staat hier snel op in te springen. Of zijn juist ontstaan tijdens de Corona-maatregelen. Een niet te missen onderdeel als je benieuwd bent naar innovaties.
Stage: De Kennisdesk
Bij de Kennisdesk kun je al je vragen kwijt die je op dit moment hebt. Professionals zitten de hele dag klaar om je te helpen. Denk aan ondernemersvragen, opleidingsvragen en Covid-gerelateerde vragen. Leg je probleem voor in de Kennisdesk en je wordt op weg geholpen met een oplossing.
Stage: De Trainer
Volg bij De Trainer een minicursus, krijg informatie over specifieke opleidingen of masterclasses voor de horeca, verdiep je jezelf in je vakgebied en krijg specifieke tutorials aangereikt. Daarnaast vind je hier ook masterclasses over mindset, geluk en persoonlijk- en zakelijke ontwikkeling. Breid je kennis uit, juist nu.
Stage: De Business
Dit is de plek waar bedrijven zichzelf en hun producten en diensten presenteren. Hier vind je leveranciers van food tot design en van kassasystemen tot dranken. Ook kun je duizenden producten vinden en selecteren.
Stage: De Lobby
'De Lobby' is de plek waar je tijdens het digitale event altijd naartoe kunt gaan. 'Denk aan een lobby, maar dan digitaal.' Maarten Wessels praat het programma vanuit De Lobby aan elkaar en wacht je op als je tussen sessies door weer even terugkomt. Ook schuiven er verschillende sprekers voor of na hun sessie bij Maarten op de bank. Het centrale punt op Horecava Limited zonder een vast programma.
(PvWK)
Meer info, andere programmapunten en intekenen: KLIK HIER
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- digital
- innovatie
- KHN
- horeca
- drinken
- eten
- hoofdpodium
- fmcg
- Horecava Website
- Food Group Director
- Horecava Limited
- food
- retail
- Horecava
- 2021
- Horecava Limited
- 1 februari
- traditionele foodmarketing
- Carlijn Groen-Wijnmalen
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker vertrouwd - Sinds 1977'
- DJ ruilt hakken op beat in voor hakken in keuken
- Hornbach stuurt speelgoedbox vol tuininspiratie door het land
- Goeiezaak richt The Culinary Agency op voor horecaketens
- Ben & Jerry’s opent Brookie Pop-up in Amsterdam
- Eerste Statiegeld Retourshops open in Rotterdam en Amsterdam
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Bloomon en Fastned verrassen met... 12-05-2025
- Magnum breidt uit met utopia-smaken 09-05-2025
- Kookboek Porsche viert Nederlands... 09-05-2025
- Ben & Jerry’s opent Brookie Pop-up... 07-05-2025
- Grolsch lanceert Feestweizen voor... 07-05-2025
- TikTok-campagne Spar speelt in op... 07-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management