Verkade campagne: terug naar de basis
- Food-en-retail
- 5 sep 2023 @ 14:43
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 5 sep 2023 @ 14:43
- Sjaak Hoogkamer
Verkade heeft een nieuwe campagne die focust op haar kernwaarde: een Zaans koek- en chocolademerk.
De nieuwe reclamefilm is met eigen mensen opgenomen in de fabriek in Zaandam. ‘Lekker écht vat de ware aard van Verkade goed samen. Wij geloven dat om speciaal te zijn, trucjes, magie en glamour overbodig zijn. Lekker écht past perfect in de huidige tijdsgeest, omdat het aansluit bij verlangens naar oprechtheid en eerlijkheid,’ aldus Dennis Teeken, General Manager van Verkade.
‘Met deze campagne leggen we weer de nadruk op de kernwaardes van het merk. Typisch Nederlands, nuchter en met beide benen op de grond. Doe maar gewoon waar je goed in bent. Koekjes en chocolade maken waar heel Nederland al 137 jaar van geniet,’ aldus Rik Ledder van TBWA\Neboko.
Het merk is deze week - na 2 jaar op een laag pitje - weer zichtbaar op de Nederlandse TV.
Credits:
Opdrachtgever: Pladis – Verkade
Bureau: TBWA\Neboko
Productie: Hobby Film
Post Productie: De Grot
Muziek: Make
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Bol laat Sinterklaas en Kerstman samenwerken in nieuwe...
- [marketeer 235] Barbara van Schuppen - marketeer McArthurGlen...
- Ex-Blokkerondernemers lanceren eigen retailformule Allesz
- CBL reageert op verkiezingsuitslag: 'let op de...
- Action en Bol uitgeroepen tot 'beste retailers' bij ABN Amro...
- Bacardi en Coca-Cola lanceren kant-en-klare baco-cocktail
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Dille & Kamille lanceert... 13-11-2025
- Marketeer Mariëlle Rooswinkel: 'Meer... 13-11-2025
- Black Friday groeit uit tot Black... 12-11-2025
- Rutger Koene van Asics: 'De kunst is... 12-11-2025
- Swinckels introduceert rebranding... 11-11-2025
- Albert Heijn combineert kerst en... 10-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




