Verkade campagne: terug naar de basis

Verkade campagne: terug naar de basis
  • Food-en-retail
  • 5 sep 2023 @ 14:43
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Verkade heeft een nieuwe campagne die focust op haar kernwaarde: een Zaans koek- en chocolademerk.

De nieuwe reclamefilm is met eigen mensen opgenomen in de fabriek in Zaandam. ‘Lekker écht vat de ware aard van Verkade goed samen. Wij geloven dat om speciaal te zijn, trucjes, magie en glamour overbodig zijn. Lekker écht past perfect in de huidige tijdsgeest, omdat het aansluit bij verlangens naar oprechtheid en eerlijkheid,’ aldus Dennis Teeken, General Manager van Verkade.

‘Met deze campagne leggen we weer de nadruk op de kernwaardes van het merk. Typisch Nederlands, nuchter en met beide benen op de grond. Doe maar gewoon waar je goed in bent. Koekjes en chocolade maken waar heel Nederland al 137 jaar van geniet,’ aldus Rik Ledder van TBWA\Neboko.

Het merk is deze week - na 2 jaar op een laag pitje - weer zichtbaar op de Nederlandse TV.

Credits:

Opdrachtgever: Pladis – Verkade

Bureau: TBWA\Neboko

Productie: Hobby Film

Post Productie: De Grot

Muziek: Make

 

 

Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken