Jury's AMMA bekend
- Media
- 12 feb 2020 @ 10:59
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Award
- 12 feb 2020 @ 10:59
- Sjaak Hoogkamer
De jury’s van de MWG AMMA Awards zijn bekend. De AMMA’s zijn de mediaprijzen voor de beste campagnes, opvallendste concepten en grootste talenten. De inzendingen worden in verschillende rondes beoordeeld door professionals uit de branche.
Dertien categorieën hebben een aparte jury met eigen voorzitter. De nominaties en winnaar van de Sales Representative van het jaar worden bepaald door een online enquête onder adverteerders en mediabureaus, uitgevoerd door GfK. Het YIM Talent van het jaar wordt gejureerd aan de hand van een workshop en presentatie. Op woensdagavond 13 mei worden de winnaars te midden van honderden vakgenoten bekendgemaakt in de Gashouder op Westergas in Amsterdam. Op de wesbite van AMMA staan alle juryleden.
Juryvoorzitters AMMA 2020, van links naar rechts en van boven naar onder: Carolien van ’t Hek, Arthur Herpel, Joris van Heukelom, Marc Verschoor, Roland Teerenstra, Edwin Rietberg, Menno van der Steen, Kees Wilbrink, Edward Knol, Nathalie Peters, Marc Oosterhout, Remon Buter en Martijn van Meel.
De juryvoorzitters zijn:
Categorie
Juryvoorzitter
Beste inzet van een medium
Carolien van ’t Hek, UM
Beste content- & engagementstrategie
Arthur Herpel, Talpa Network
Beste inzet van owned media
Marc Verschoor, Publicis Groupe
Beste media-innovatie
Joris van Heukelom, MakerStreet
Beste mediaperformance
Roland Teerenstra, OMD
Beste datastrategie
Menno van der Steen, IPG Mediabrands
Beste mediastrategie
Edward Knol, Born05
Adverteerder van het jaar
Marc Oosterhout, N=5
Digitaal bureau van het jaar
Nathalie Peters, MORGENFRISK
Mediabureau van het jaar
Kees Wilbrink, Sanoma
Media-exploitant van het jaar
Remon Buter, GroupM
Beste media research
Edwin Rietberg, DAN DNA
YIM Talent van het jaar
Martijn van Meel, Greenhouse
Klaartje Kuypers (Ad Alliance), voorzitter van de AMMA Commissie licht toe: ‘We zijn super blij met deze mooie lijst van juryleden die staan te popelen om eind maart aan de slag te gaan met alle prachtige cases. Ik kan iedereen alleen maar aanraden om cases in te sturen, want er gaat niets boven een AMMA winnen!’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- [column] GenZ en de power van Cutenessmarketing
- Donald Duck blijft populairste mediamerk onder kinderen
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- Nederlandse media lanceren... 18-09-2025
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe... 15-09-2025
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes