Amma maakt genomineerden 2022 bekend

- Media
- 21 apr 2022 @ 08:54
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MediastrategieAward
- 21 apr 2022 @ 08:54
- Peter van Woensel Kooy
De nominaties voor de mediaprijs Amma's 2022 (Annual MWG Media Awards, red.) zijn bekend gemaakt. De uitreiking vindt plaats op het 50-jarig jubileum van MWG. Bekijk hier het overzicht.
De ceremonie is aangekondigd op donderdag 19 mei 2022 tijdens het MWG 'Fifty50'-event in Noordwijkerhout. Dit zijn de genomineerden:
Merk van het jaar
UM Worldwide - Jumbo maakt boodschappen doen leuker in jubileumjaar 2021
Beste smart impact
Dentsu - Ben een kerstster
TUI - Met TUI Last Minutes scoren in de Laatste Minuut
MediaCom - T-Mobile en ‘Welkom bij de Unlimiteds’
Bureau van het jaar
Wavemaker
Dentsu
UM Worldwide
MediaCom
Beste research
Mindshare - Podcast Programmatic Planningstool
Mediabrands - De invloed van regionale kenmerken op de perceptie van reclame
DPG Media Nederland -Aandacht (be)grijpen
Beste collaboration
DPG Media Nederland - Oranje Boven - sponsoring met een unieke media first contentsamenwerking
Dentsu - Polestar x Stedelijk Museum: hoe kunst en design bijdragen aan een duurzamere wereld.
2Basics BV - De verborgen verhalen achter Assassin’s Creed Valhalla
Media-exploitant van het jaar
DPG Media Nederland - Het voortouw nemen in toekomstbestendig digitaal adverteren
Qmusic - Qmusic: consequente customer centricity leidt tot 'beste jaar ooit'
Global - We made some noise!
Beste gebruik van data & technologie
Merkle - Taste driven marketing met Leen Bakker’s datastrategie
Havas - Kia Contextual, Movement that inspires
Wavemaker - De eerste cross DSP optimalisatie op Awareness
Dentsu - Decision based marketing. Iedereen roept het, maar Albert Heijn doet het
Beste mediaperformance
Wavemaker - Hoe Toyota steeg in verkoop en marktaandeel in een dalende markt
Mindshare - SheaMoisture – Be Natural Be You
Mindshare - December Kalender: van kraslot tot ware traditie!
'wAMMA' (wissel AMMA van het jaar)
MediaCom - Mediaplanning ≠ inclusief
DPG Media Nederland - Put your money where your mouth is
Beste content- en engagementstrategie (+ owned media)
Publicis Groupe - Paco Rabanne omarmt Twitch voor succesvolle launch van Phantom
Boomerang Create - Varkens in Nood: Kopen, Kopen niet kijken
Dept - Het Verdwenen Speelgoed Mysterie in de Grote Speelgoed App
Beste media-innovatie
Sage+Archer - Heineken horeca zichtbaar in hyperlokale DOOH campagne op 3000+ schermen met dynamic & responsive creatives
Greenhouse - ICI Paris XL - Instant Campaign Launcher
Beste inzet van een medium
PostNL - Zeg je conversie, dan zeg je post!
Initiative - Below the radar, above yourself
CS Digital Media - Mediafirst met Hypertargeting binnen DOOH - Vehicle Detection
Beste mediastrategie
Dentsu – Het kleinste grootste liefdesverhaal van het jaar…
OMD Nederland - Lay’s Iconic Restaurant Flavours #nobettercombo
Wavemaker – MediaMarkt Nederland kiest voor lange termijn
Publicis Groupe - Hoe Max Factor Mascara inspeelde op het veranderende consumentgedrag tijdens pandemie
(PvWK, beeld: JeShoots.com via Pexels
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Kijktijd lineaire TV neemt af,... 08-12-2023
- Van Nieuwkerk tekent vierjarig... 08-12-2023
- Leestrends 2023: financiën,... 08-12-2023
- DPG Media en Ringier Sports Media... 08-12-2023
- Column Top 5-TikTok-trends:... 08-12-2023
- Magna ad-spend forecast: digitale... 07-12-2023
MarketingTribune Events
- 26jan 2024
Deadline inschrijven Shopping Awards
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala