ADR Magazine wordt Mezza

  • Media
  • 25 mrt 2021 @ 11:12
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Uitgeefstrategie

Het zaterdagmagazine van het Algemeen Dagblad en de regionale titels van DPG Media luistert vanaf vandaag naar de nieuwe naam Mezza. Ook is er een nieuwe lay-out. Het vernieuwde magazine ligt aanstaande zaterdag bij een ruim miljoen abonnees op de deurmat.

Sara van Gorp, chef redactie van Mezza, zegt: 'Een magazine is een moment van pauze, een intermezzo. Het vernieuwde magazine is verfrist, maar tegelijkertijd vertrouwd. Dat is wat lezers die we het proefnummer lieten zien ons lieten weten. Want inderdaad, tijdens het maken van het vernieuwde magazine hebben we meerdere keren aan lezers gevraagd naar hun mening. Zo blijven we ontwikkelen en met veel plezier de mooiste magazines maken.'

Ook presenteert Mezza een nieuwe columniste in de persoon van Heleen van Royen en is er een nieuwe rubriek waarin bekende Nederlanders 'openhartig vertellen over gezond leven'.

Mezza verschijnt wekelijks op zaterdag bij het AD, de Stentor, Tubantia, de Gelderlander, PZC, Eindhovens Dagblad, BN deStem en Brabants Dagblad.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken