Mediahuis Nederland lanceert nieuwe advertentiepropositie
- Media
- 9 feb 2021 @ 09:16
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Uitgeefstrategie
- 9 feb 2021 @ 09:16
- Lucas Boon
Mediahuis Nederland bundelt de landelijke advertentieverkoop in een nieuwe propositie genaamd Mediahuis Connect. Het betreft een 'mediacombinatie' van De Telegraaf en alle andere Nederlandse regionale merken die onder het mediabedrijf vallen.
Met Mediahuis Connect worden de sales van het recent overgenomen NDC Mediagroep, Mediahuis Nederland (Telegraaf) en Mediahuis Limburg samengebracht. De nieuwe combinatie is vanaf vandaag inzetbaar. Hiermee moet adverteerders het gemak worden geboden om via een centraal loket verbinding te maken met 'heel Nederland' via 1 landelijk dagblad, 9 regionale bladen, 44 lokale nieuwsbladen en huis-aan-huiskranten en 86 digitale platforms. Mediahuis Connect bereikt naar eigen zeggen dagelijks 5,2 miljoen mensen via print en online. De nieuwe combinatie is vanaf vandaag inzetbaar.
Directe relatie
Slaven Mandic, directeur advertising bij Mediahuis, zegt: 'Wij geloven in onafhankelijke journalistiek en sterke en relevante media die een bijdrage leveren aan mens en maatschappij. De binding met onze lezers is sterk. Van noord tot zuid hebben onze merken dagelijks een belangrijke rol in het leven van miljoenen mensen. Die directe relatie is waardevol. Door de data op basis van miljoenen contactmomenten met onze lezers, weten wij wie zij zijn, waar ze behoefte aan hebben en wat hun voorkeuren zijn. Dat zorgt ervoor dat we iedere boodschap gericht en effectief kunnen verspreiden.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Jong talent en Nederlandstalig valt op in Spotify Wrapped 2025
- Netflix slokt Warner Bros en HBO Max op in megadeal
- Rapper Krulle lanceert campagne-track voor 113 samen met...
- Omnicom en IPG vormen nieuw mediabolwerk
- Paramount mengt zich in strijd om Warner Bros Discovery
- Podimo bereikt 300K betalende leden in Nederland
Laatste Nieuws
- Paramount mengt zich in strijd om... 10-12-2025
- Podimo bereikt 300K betalende leden... 10-12-2025
- Netflix slokt Warner Bros en HBO Max... 05-12-2025
- Jong talent en Nederlandstalig valt... 05-12-2025
- Rapper Krulle lanceert... 03-12-2025
- Omnicom en IPG vormen nieuw... 03-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

