Max Verstappen wordt ambassadeur Viaplay
- Media
- 10 jan 2022 @ 09:08
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 10 jan 2022 @ 09:08
- Michiel van Zaane
Regerend wereldkampioen Formule 1 Max Verstappen en streamingdienst Viaplay hebben een akkoord bereikt over een meerjarige samenwerking waarin Verstappen in exclusieve content verschijnt.
Fans krijgen een inkijkje in het leven van Verstappen: de voorbereiding op de verschillende circuits en races, hoe het er in toegaat in de paddock, maar ook zijn leven buiten de F1. Zijn vader Jos Verstappen gaat deel uitmaken van het team Formule 1 analysten naast David Coulthard, Mika Häkkinen en Tom Kristensen.
Max Verstappen: 'Ik kijk echt uit naar deze samenwerking met Viaplay, zeker omdat we dezelfde ambitie hebben: de beste zijn in ons vak. Het wordt geweldig om samen te werken met Viaplay’s professionele team in de paddock, met David Coulthard, Mika Häkkinen en Tom Kristensen. Ik ben er van overtuigd dat hun ervaring als ex-topcoureurs grote toegevoegde waarde zal hebben. Viaplay is misschien nieuw voor de Nederlandse kijkers, maar de streamingdienst heeft in het buitenland zijn voetsporen inmiddels verdiend. Het is fantastisch dat we een grote groep fans kunnen trakteren op unieke content die we samen gaan maken.'
Peter Nørrelund, Chief Sports Officer van de NENT Group: 'De Formule 1 is een speerpunt voor Viaplay en de samenwerking met Max Verstappen is hier het bewijs van. De toevoeging van exclusieve content van Max neemt kijkers als nooit tevoren mee in de snelste show op aarde/'
Op 1 maart 2022 wordt Viaplay in Nederland gelanceerd. De streamingdienst van Nordic Entertainment Group (NENT) brengt live sport, Viaplay Originals, internationale films en series en content voor kinderen. Naast de Formule 1 wordt de dienst de leverancier van bijvoorbeeld de Bundesliga, PDC darts en de Premier League.
Foto: ©mauvries/123RF.COM
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Jong talent en Nederlandstalig valt op in Spotify Wrapped 2025
- Netflix slokt Warner Bros en HBO Max op in megadeal
- Rapper Krulle lanceert campagne-track voor 113 samen met...
- Omnicom en IPG vormen nieuw mediabolwerk
- DPG Media start geïntegreerde mediatransformatie
- Paramount mengt zich in strijd om Warner Bros Discovery
Laatste Nieuws
- Paramount mengt zich in strijd om... 10-12-2025
- Podimo bereikt 300K betalende leden... 10-12-2025
- Netflix slokt Warner Bros en HBO Max... 05-12-2025
- Jong talent en Nederlandstalig valt... 05-12-2025
- Rapper Krulle lanceert... 03-12-2025
- Omnicom en IPG vormen nieuw... 03-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

