Platform Baby op Komst overgenomen door Familyblend
- Media
- 31 jan 2023 @ 15:16
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 31 jan 2023 @ 15:16
- Michiel van Zaane
Baby op komst, het online platform en magazine door verloskundigen, wordt overgenomen door Familyblend & Kompas Publishing. Op Baby op komst staat alles over zwanger worden tot de eerste periode na de geboorte van de baby. Alle informatie is geschreven door verloskundigen, diëtisten en een consultatiebureau arts.
Daarnaast wordt het magazine verspreid onder verloskundigenpraktijken met een oplage van 125.000 exemplaren. Tot op heden werd het online platform en magazine uitgegeven door Digital Baby Care. Door het onder te brengen bij Familyblend kan het platform zich zowel online als offline verder uitbreiden.
Sandra Vuik, eigenaar Baby op komst: ‘Baby op komst kan haar positie in de markt nog beter versterken door zich aan te sluiten bij Familyblend. Familyblend heeft al jaren ervaring met de doelgroep jonge gezinnen. Door onze kennis en ervaring samen te voegen kunnen we alle kanalen zoals het magazine en de website nog sterker maken. Ik kan niet wachten om binnen de Familyblend familie aan de slag te gaan.’
Jannine Berkelaar, hoofdredacteur Kek Mama: ‘Baby op komst is een prachtige aanvulling op ons rijke portfolio. De website en het magazine bieden zeer betrouwbare informatie aan zwangeren en moeders met baby’s. Een niche binnen de niche jonge gezinnen. Ik heb bewondering voor wat Sandra de afgelopen jaren heeft neergezet en kijk ernaar uit onze krachten te bundelen.’
Rik van Elk, eigenaar Familyblend: ‘Het toevoegen van Baby op komst aan ons portfolio is een gerichte toevoeging. Naast de vier titels die we al in huis hebben, geeft Baby op komst ons nog meer bereik aan het begin van de zwangerschap. De vijf titels tezamen genereren nu in totaal meer dan 22 miljoen views per maand. En bereiken wij gericht jonge gezinnen in de leeftijd van 0 tot en met 12 jaar. Door de ervaring van Sandra en ons team aan elkaar te koppelen zien wij een mooie toekomst voor Baby op komst, zowel online als offline.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Ad Alliance breidt Total Video-innovaties verder uit met HBO...
- RTL AdAlliance benadrukt kracht van vertrouwde media
- Aanzienlijke stijging in positieve houding met de kracht van...
- [column] Welkom in het midfunnel tijdperk
- NRC Vandaag voor derde jaar op rij beste 'Dagelijkse podcast'
- Short-form kan de basis vormen voor jouw nieuwe IP - zo werkt...
Laatste Nieuws
- Short-form kan de basis vormen voor... 12-11-2025
- Aanzienlijke stijging in positieve... 10-11-2025
- RTL AdAlliance benadrukt kracht van... 07-11-2025
- NRC Vandaag voor derde jaar op rij... 06-11-2025
- Ad Alliance breidt Total... 03-11-2025
- Nieuw retailmedia-format brengt... 31-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

