Wij zijn hét vooruitstrevende digital agency met succescases en prijswinnende awards in veel sectoren, al meer dan 15 jaar. Ons geheim is het verbeteren van de customer experience door de combinatie te maken van technology, marketing en de kracht van data om de customer experience te verbeteren. Een heldere aanpak over de disciplines heen.
OrangeValley

![[branded content] Heineken Experience plukt vruchten van CXO](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Heineken Experience plukt vruchten van CXO
De Heineken Experience besloot na de coronaperiode een nieuwe koers in te zetten: data-driven digitale groei werd het devies. ‘We zijn veel beter gaan luisteren naar onze gasten’, vertelt Ricardo Acuña Martín in de voormalige brouwerij. ‘Samen met OrangeValley hebben we gezocht naar manieren om hun wensen te koppelen aan onze bedrijfsdoelen. CRO werd CXO. Daar plukken we nu de vruchten van.’
![[branded content] Chrysal werkt aan duurzame relatie voor digitale bloei](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Chrysal werkt aan duurzame relatie voor digitale bloei
Velen zullen ze herkennen: de zakjes voeding van Chrysal, zo’n beetje standaard geleverd bij een bos bloemen. Het Nederlandse bedrijf levert ook producten en diensten voor de professionele bloemenindustrie. Vanaf de oogst tot in de vaas, in ons land en ver daarbuiten. Voor zijn internationale corporate website ging de wereldmarktleider in zee met Steven Heijtel, CTO van OrangeValley.
![[branded content] Maxi-Cosi: durven veranderen, net als de consument](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Maxi-Cosi: durven veranderen, net als de consument
Wie met een kleintje op komst op zoek gaat naar een veilige autostoel, gaat op zoek naar een ‘Maxi-Cosi’. Merkverwatering, noemen we dat in de marketingwereld. Het verschijnsel dat een merknaam een productnaam wordt, waardoor een draagbaar autostoeltje in de volksmond al decennia lang een ‘Maxi-Cosi’ is.
![[branded content] Kennisontwikkeling in digital; insourcen, outsourcen of co-sourcen](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Kennisontwikkeling in digital; insourcen, outsourcen of co-sourcen
Marketing is een veelomvattend vak met verschillende kennisgebieden en speelterreinen. Naast de creatie van beeld en tekst is het van belang dat je bovenaan in de zoekresultaten van Google verschijnt. Met data-analyse maak je vervolgens de effecten van je campagne zichtbaar.
![[branded content] Bouwen aan werelden rond de grote merken](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Bouwen aan werelden rond de grote merken
Het uitgeven van magazines bij Hearst Netherlands gaat steeds meer om het bouwen van werelden rondom de bekende merken. Essentieel voor het bedenken van nieuwe producten en acties in die werelden is de webshop en daar vertellen Job Scheepers (Hearst Netherlands) en Steven Heijtel (Aubergine IT, part of OrangeValley Group) over.
![[branded content] Medicura realiseert e-commerce ambities op basis van customer journey](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Medicura realiseert e-commerce ambities op basis van customer journey
Medisch hulpmiddelenbedrijf Medicura heeft de ambitie om een landelijke speler te worden. Het geheim achter die groeistrategie? Diepgravende kennis over de doelgroep en de customer journey goed inbouwen in de nieuwe website. En daar ging BlueElevation, part of OrangeValley group, mee aan de slag.
![[branded content] Hoog ranken in Google door slimme contentstrategie](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Hoog ranken in Google door slimme contentstrategie
Telecomaanbieder Simyo en OrangeValley maakten samen een uitgebreide SEO-strategie voor de lancering van de nieuw handsetshop waarbij er intensief werd samengewerkt. Toen de dochter van KPN besloot om ook telefoons aan te bieden, kwam de focus in de content te liggen op de verschillende merken. De resultaten van de strategie waren bijzonder.
![[branded content] Klant krijgt regie door verbeterd bestelproces in Service Apotheek-app](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Klant krijgt regie door verbeterd bestelproces in Service Apotheek-app
Yannis Violidis van Service Apotheek en Rachel van Staalduinen van OrangeValley vertellen op het kantoor van marketingbureau OrangeValley over een bijzondere case. Met 520 aangesloten zelfstandige apotheken maken Service Apotheken dagelijks het verschil voor hun patiënten. Zowel met de zorg in de apotheek als met de online services. Dé reden om uit te zoeken hoe het bestelproces van medicijnen via de Service Apotheek-app nog beter kan aansluiten op haar gebruikers. OrangeValley deed een paar gerichte aanbevelingen na uitgebreid kwantitatief én kwalitatief onderzoek.
![[branded content] Hoe SEO A/B-testen Blokker helpt om te groeien](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Hoe SEO A/B-testen Blokker helpt om te groeien
Blokker vaart online een ambitieuze koers. Komend jaar heeft de retailer een forse digitale groei als doel gesteld. Een belangrijke rol is weggelegd voor het vergroten van het organische verkeer. OrangeValley part of BlueWaveDigital helpt Blokker met zijn innovatieve SEO A/B-testmethodiek om het maximale uit optimalisaties te halen.
- AlgemeenNieuws SkyTeam benoemt Evgenia Starkova als...Nieuws [branded content] Valegis Advocaten...Nieuws VWS lanceert campagne voor meer...Nieuws Essent plaatst mini-laadpalen in...Nieuws Wasstraat voor honden wil Guinness...Nieuws Rai Amsterdam benoemt twee nieuwe...
- B2BWeblog Column Merktwist niet bevorderlijk...Nieuws FD: 'Regen aanmaningen is voorbode...Nieuws Aanbesteding exploitatie Nederlands...Weblog [column] Salespitch is een kunstNieuws Lineage presenteert winnaar...Nieuws Bestuurswissel SAN Bestuur
- BureausNieuws Pinguïnpad vraagt aandacht voor...Nieuws Strategische denkers (13): Mijn...Nieuws Conny Braams volgt Alfred Levi op...Weblog [column] The art of positioning 11:...Nieuws Nieuwe corporate identity voor...Nieuws RB | PR aan de champagne (en whisky)
- ContentmarketingNieuws 'Voedingscampagnes moeten beter...Nieuws Bizarre consumentenverhalen bij de...Nieuws Rijksmuseum viert familiemaand met...Nieuws 'Bibliotheek Amsterdam is er voor...Nieuws Albert Heijn lanceert digitaal...Nieuws [Jury GPCM23] Bram Koster: 'De...
- DesignNieuws Pokémon bezoekt het Van Gogh MuseumNieuws Kane: a band rebrandedNieuws [branded content] Design Thinking:...Nieuws Coca-Cola introduceert nieuwe...Nieuws Albert Heijn meest succesvolle...Weblog [column] Branding is bullshit
- Food en RetailNieuws Jumbo biedt kletsboeketten aan...Nieuws Ondanks dip in kwartaal: online...Nieuws Iconische Citroën 2CV blaast 75...Weblog [column] Er is hoop!Nieuws Remake GiG Hard Seltzer van...Nieuws Sheraton Amsterdam Airport Hotel...
- MediaNieuws Nieuwe merkcampagne en taart voor...Nieuws Abovo Maxlead vraagt B...Nieuws DOSSIER RETAILMEDIA The power of...Nieuws ESPN zet in op WhatsApp ChannelsNieuws Sergio Herman ontvangt nieuwste...Nieuws Roularta Media Nederland neemt WPG...
- Online MarketingNieuws Strix technische partner Skins...Nieuws Technologische innovatie leidend bij...Nieuws Rabobank presenteert Rabo Identity...Nieuws Snapchat deelt nieuwe cijfers...Nieuws Startpagina.nl bestaat een kwart eeuwNieuws [branded content] Stap voor stap...
- SponsoringNieuws Shell verkoopt Ouwe Taart tijdens de...Nieuws Martijn Smelt van TP Vision:...Nieuws Ocean Outdoor verlengt partnership...Weblog column Gaat EV Experience...Nieuws Belgische The Arena Group gaat...Nieuws Jumbo feliciteert Team Jumbo-Visma...
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
MarketingTribune | Vacatures
Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:
Laatste Nieuws
- Strix technische partner Skins... 27-09-2023
- Technologische innovatie leidend bij... 19-09-2023
- Rabobank presenteert Rabo Identity... 15-09-2023
- Snapchat deelt nieuwe cijfers... 13-09-2023
- Startpagina.nl bestaat een kwart eeuw13-09-2023
- [branded content] Stap voor stap... 11-09-2023
MarketingTribune Events
- 5okt 2023
CustomerFirst Congres
- 12okt 2023
Shopping Today
- 31okt 2023
Grand Prix Content Marketing
- Toon alle events »