Wij zijn hét vooruitstrevende digital agency met succescases en prijswinnende awards in veel sectoren, al meer dan 15 jaar. Ons geheim is het verbeteren van de customer experience door de combinatie te maken van technology, marketing en de kracht van data om de customer experience te verbeteren. Een heldere aanpak over de disciplines heen.
OrangeValley

![[branded content] Heineken Experience plukt vruchten van CXO](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Heineken Experience plukt vruchten van CXO
De Heineken Experience besloot na de coronaperiode een nieuwe koers in te zetten: data-driven digitale groei werd het devies. ‘We zijn veel beter gaan luisteren naar onze gasten’, vertelt Ricardo Acuña Martín in de voormalige brouwerij. ‘Samen met OrangeValley hebben we gezocht naar manieren om hun wensen te koppelen aan onze bedrijfsdoelen. CRO werd CXO. Daar plukken we nu de vruchten van.’
![[branded content] Chrysal werkt aan duurzame relatie voor digitale bloei](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Chrysal werkt aan duurzame relatie voor digitale bloei
Velen zullen ze herkennen: de zakjes voeding van Chrysal, zo’n beetje standaard geleverd bij een bos bloemen. Het Nederlandse bedrijf levert ook producten en diensten voor de professionele bloemenindustrie. Vanaf de oogst tot in de vaas, in ons land en ver daarbuiten. Voor zijn internationale corporate website ging de wereldmarktleider in zee met Steven Heijtel, CTO van OrangeValley.
![[branded content] Maxi-Cosi: durven veranderen, net als de consument](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Maxi-Cosi: durven veranderen, net als de consument
Wie met een kleintje op komst op zoek gaat naar een veilige autostoel, gaat op zoek naar een ‘Maxi-Cosi’. Merkverwatering, noemen we dat in de marketingwereld. Het verschijnsel dat een merknaam een productnaam wordt, waardoor een draagbaar autostoeltje in de volksmond al decennia lang een ‘Maxi-Cosi’ is.
![[branded content] Kennisontwikkeling in digital; insourcen, outsourcen of co-sourcen](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Kennisontwikkeling in digital; insourcen, outsourcen of co-sourcen
Marketing is een veelomvattend vak met verschillende kennisgebieden en speelterreinen. Naast de creatie van beeld en tekst is het van belang dat je bovenaan in de zoekresultaten van Google verschijnt. Met data-analyse maak je vervolgens de effecten van je campagne zichtbaar.
![[branded content] Bouwen aan werelden rond de grote merken](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Bouwen aan werelden rond de grote merken
Het uitgeven van magazines bij Hearst Netherlands gaat steeds meer om het bouwen van werelden rondom de bekende merken. Essentieel voor het bedenken van nieuwe producten en acties in die werelden is de webshop en daar vertellen Job Scheepers (Hearst Netherlands) en Steven Heijtel (Aubergine IT, part of OrangeValley Group) over.
![[branded content] Medicura realiseert e-commerce ambities op basis van customer journey](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Medicura realiseert e-commerce ambities op basis van customer journey
Medisch hulpmiddelenbedrijf Medicura heeft de ambitie om een landelijke speler te worden. Het geheim achter die groeistrategie? Diepgravende kennis over de doelgroep en de customer journey goed inbouwen in de nieuwe website. En daar ging BlueElevation, part of OrangeValley group, mee aan de slag.
![[branded content] Hoog ranken in Google door slimme contentstrategie](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Hoog ranken in Google door slimme contentstrategie
Telecomaanbieder Simyo en OrangeValley maakten samen een uitgebreide SEO-strategie voor de lancering van de nieuw handsetshop waarbij er intensief werd samengewerkt. Toen de dochter van KPN besloot om ook telefoons aan te bieden, kwam de focus in de content te liggen op de verschillende merken. De resultaten van de strategie waren bijzonder.
![[branded content] Klant krijgt regie door verbeterd bestelproces in Service Apotheek-app](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Klant krijgt regie door verbeterd bestelproces in Service Apotheek-app
Yannis Violidis van Service Apotheek en Rachel van Staalduinen van OrangeValley vertellen op het kantoor van marketingbureau OrangeValley over een bijzondere case. Met 520 aangesloten zelfstandige apotheken maken Service Apotheken dagelijks het verschil voor hun patiënten. Zowel met de zorg in de apotheek als met de online services. Dé reden om uit te zoeken hoe het bestelproces van medicijnen via de Service Apotheek-app nog beter kan aansluiten op haar gebruikers. OrangeValley deed een paar gerichte aanbevelingen na uitgebreid kwantitatief én kwalitatief onderzoek.
![[branded content] Hoe SEO A/B-testen Blokker helpt om te groeien](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Hoe SEO A/B-testen Blokker helpt om te groeien
Blokker vaart online een ambitieuze koers. Komend jaar heeft de retailer een forse digitale groei als doel gesteld. Een belangrijke rol is weggelegd voor het vergroten van het organische verkeer. OrangeValley part of BlueWaveDigital helpt Blokker met zijn innovatieve SEO A/B-testmethodiek om het maximale uit optimalisaties te halen.
- AlgemeenNieuws De zomer van... Henriette van...Nieuws Upway introduceert dekking voor...Nieuws [branded content] “Als marktleider...Nieuws [branded content] Jouw...Nieuws Inspirerende 40 2023: Too Good To Go...Nieuws [branded content] De internationale...
- B2BNieuws Lineage presenteert winnaar...Nieuws Bestuurswissel SAN BestuurNieuws Mid-Year Marketing Monitor: actuele...Nieuws Abovo Maxlead lanceert AI Marketing...Nieuws [branded content] “Een CRM-systeem...Nieuws BCC in surseance van betaling
- BureausNieuws Campagne ESPN: Passen of schieten? Nieuws Esther Olofsson AI-lid VIA Taskforce...Nieuws NN: vuist tegen ziekteverzuim Nieuws Hoe Erwin Olaf zich ontplooide tot...Nieuws Volkswagen: afscheid nemen blijft...Nieuws Nescafé lanceert 'verwacht meer van...
- ContentmarketingNieuws Albert Heijn lanceert digitaal...Nieuws [Jury GPCM23] Bram Koster: 'De...Weblog Marketing the Rainbow 42 Converse...Nieuws Truman ontwikkelt cao-campagne voor...Nieuws Charlotte van Dijk sluit aan bij The...Nieuws GPCM 2023 De jury is er klaar...
- DesignNieuws Coca-Cola introduceert nieuwe...Nieuws Albert Heijn meest succesvolle...Weblog [column] Branding is bullshitNieuws Onderzoek BNO: 'Verregaande...Weblog [column] Peugeot 205: al 40 jaar een...Nieuws Yousra Razine Mahrah wint Lichting...
- Food en RetailNieuws Albert Heijn start pfas vrije...Nieuws Marketeer Dings: 'Ben & Jerry's...Nieuws Primark lanceert collectie met...Nieuws [onderzoek] Nederlanders besteden...Nieuws [marketeer 185] Floris Smits -...Nieuws Hornbach opnieuw beste bouwmarkt
- MediaNieuws Onderzoek: 6 op 10 Nederlanders wil...Weblog Top 5-TikTok-trends:Alexia op...Nieuws DOSSIER RETAILMEDIA Florine de Laat...Nieuws DOSSIER RETAILMEDIA Marketeers op...Weblog Column Armoede marketingNieuws Podcastserie 'De Stiefmoedermoord'...
- Online MarketingNieuws Technologische innovatie leidend bij...Nieuws Rabobank presenteert Rabo Identity...Nieuws Snapchat deelt nieuwe cijfers...Nieuws Startpagina.nl bestaat een kwart eeuwNieuws [branded content] Stap voor stap...Nieuws Techsite Want versterkt zich met...
- SponsoringNieuws Martijn Smelt van TP Vision:...Nieuws Ocean Outdoor verlengt partnership...Weblog column Gaat EV Experience...Nieuws Belgische The Arena Group gaat...Nieuws Jumbo feliciteert Team Jumbo-Visma...Nieuws Yakult Europe en het Nederlands...
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
MarketingTribune | Vacatures
Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:
Laatste Nieuws
- Technologische innovatie leidend bij... 19-09-2023
- Rabobank presenteert Rabo Identity... 15-09-2023
- Snapchat deelt nieuwe cijfers... 13-09-2023
- Startpagina.nl bestaat een kwart eeuw13-09-2023
- [branded content] Stap voor stap... 11-09-2023
- Techsite Want versterkt zich met... 31-08-2023
MarketingTribune Events
- 5okt 2023
CustomerFirst Congres
- 12okt 2023
Shopping Today
- 31okt 2023
Grand Prix Content Marketing
- Toon alle events »